Který 3D engine má největší naději na úspěch?

Obecně o problematice zobrazování 3D ;-)

Moderátoři: ps47, swarm

Odpovědět
scot666
Senior member
Příspěvky: 638
Registrován: úte črc 13, 2004 8:42 pm
Bydliště: Bohumín
Kontaktovat uživatele:

Který 3D engine má největší naději na úspěch?

Příspěvek od scot666 »

Zajímalo by mě, na kterém ze současných 3D eniginů se bude v budoucnu dělat nejvíce her? Bude to Doom3 engine nebo Source engine nebo Cry engine? Nebo něco úplně jiného?Z mého laického pohledu se nejvíce prosadí D3E. Co si o tom myslíte Vy?
ObrázekCompaq V3 3500 TV-out, V3 3500TV, V3 3500 TVFM NTSC, Powercolor Evilking 3 (V3 3000 AGP),Powercolor Evilking 3 TVOUT(V3 3000 AGP), 3 x V3 3000 AGP, V3 3000 AGP retail,V3 3000 PCI SGRAM, V3 3000 PCI SDRAM, V3 2000 AGP (MADE IN CHINA), V3 2000 AGP, V3 2000 PCI SGRAM, V3 2000 PCI SDRAM, Compaq V3 1000, Gateway V3 1000 Bonestel, STB Velocity 100, JoyTech - Apollo (Banshee16MB AGP), Skywell Voodoo 1
Uživatelský avatar
ghost
Invisible
Příspěvky: 2475
Registrován: pát dub 30, 2004 8:31 am
Bydliště: LM

Re: Který 3D engine má největší naději na úspěch?

Příspěvek od ghost »

uvidime po prichode unreal 3 engine, physX engine a megon engine ci este niekto zakopne o D3 :roll:
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

O enginech FarCry a SeriousSam2 se říká, že jsou z programátorského hlediska docela zprasený. To je možná důvod, proč se dosud nic na Cry enginu neobjevilo. Source engine má výhodu v tom, že může být velice nenáročný, zároveň podporuje HDR prakticky na všech DX9 kartách (lost coast) krom FX, což je výhoda minimálně z marketingovýho hlediska. Doom 3 engine je hodně náročný, věřím tomu, že pokud vyjde nějaká hra, která ho bude používat, tak by mohla vypadat hodně dobře, ale dnešní nejnovější grafiky to utahnou jen taktak :lol: Docela zajímavě zatím vypadá nový engine Cryteku (nejdřív demo "the Project", pak ukázky "DX10" enginu) a zajímavý určitě bude UE3, ale na čem UT2007 poběží v - plných - detailech, těžko říct :lol:

btw. co to vůbec UE3 používá za stíny?
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
scot666
Senior member
Příspěvky: 638
Registrován: úte črc 13, 2004 8:42 pm
Bydliště: Bohumín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od scot666 »

Me by zajimally spis ty soucasne :) Ja si na D3E dovedu predstavit,ze za 2 roky vyjde na nem hra, ktera bude slusne vypadat a bude se i slusne hybat na slabsich strojich ( AMD X2 4Gz, 4GB RAM, ekvivalent X1800XT 512MB) Quake3 engine se pouzival tako dost dlouho po tom co byl prekonan.
Edit vite o nejakych hrach co ma ji nanejakem licencovanem enginu vyjit? Na D3 by melo vyjit minimalne pokracovani Wolfa.
ObrázekCompaq V3 3500 TV-out, V3 3500TV, V3 3500 TVFM NTSC, Powercolor Evilking 3 (V3 3000 AGP),Powercolor Evilking 3 TVOUT(V3 3000 AGP), 3 x V3 3000 AGP, V3 3000 AGP retail,V3 3000 PCI SGRAM, V3 3000 PCI SDRAM, V3 2000 AGP (MADE IN CHINA), V3 2000 AGP, V3 2000 PCI SGRAM, V3 2000 PCI SDRAM, Compaq V3 1000, Gateway V3 1000 Bonestel, STB Velocity 100, JoyTech - Apollo (Banshee16MB AGP), Skywell Voodoo 1
Uživatelský avatar
Ladis
Příspěvky: 138
Registrován: sob bře 12, 2005 6:48 pm
Bydliště: u Prahy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ladis »

no-X píše:btw. co to vůbec UE3 používá za stíny?
Slysel jsem, ze pry stencil stiny ala D3 se nebudou moc pouzivat, ze spis stiny jako jsou v 3DMark2005 (s neostrymi okraji, tak vypadaj stiny panaku a toho tanku na tech screenshotech). Ale jak ty funguji, to jsem zatim nehledal.
Barebone PC Asus Pundit-R350, Celeron D 2.26 GHz, 512 MB RAM, ATI Radeon 9100 IGP, 160 GB HDD, ctecka karet, PCMCIA, Acer AL1716 DVI+VGA 17" 1280x1024 LCD, 3DMark2001SE (1024x768x32): 2329 b
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

Narazil jsem a zajímavou věc - nějaký HalfLife2 mód či co, který nahrazuje většinu textur za hi-res textury (2048*2048):

http://halflife2.filefront.com/screenshots/File/52458/8

ze source enginu se dá dostat celkem dost :-)

btw. jak to asi běhá na RIVA TNT? Ta přeci 32bit 2048*2048 textury podporuje :wink:
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Odpovědět