GeForce 7800 GTX 512MB
- Opty
- Linux user
- Příspěvky: 1070
- Registrován: pon dub 18, 2005 9:20 am
- Bydliště: OL
- Kontaktovat uživatele:
dobre ale jak teda poznas co je nejlepsi? (v tom tvem uzsim vyberu)
co ma delat clovek ktery takovyho kamose nema?
a on tam mel karty od ati srovnatelne s 6800gt/ultrou?
co ma delat clovek ktery takovyho kamose nema?
a on tam mel karty od ati srovnatelne s 6800gt/ultrou?
Signature still in development... GPU/VPU collection: 3Dfx Voodoo2 PCI: 2x Diamond Monster in SLI (a.k.a. Megamonster), Creative 3D Blaster, A-Trend | 3Dfx Voodoo3 2000 PCI | 3Dfx Voodoo5 5500 PCI (single board SLI) | 3Dfx VoodooTV FM | ASUS Radeon X850XT (PE capable) | ATI 3D Rage IIC PCI | 2x Intel i810 (on-board) AGP | Jetway Radeon 9550XT AGP | nVidia Riva TNT2 M64 PCI | Quantum3D Obsidian X-24 PCI (single-slot Voodoo2 SLI) | Sapphire Radeon X550 PEG | SiS 6326 PCI | Trident TVGA8900 ISA
- B@RT
- Příspěvky: 1484
- Registrován: stř pro 22, 2004 9:41 pm
- Bydliště: Orlí Hnízdo - Lomnice n. Pop.
- Kontaktovat uživatele:
1) některé hry na některých kartách šlapou prostě lépe, zkusit )já už hraju pouze Battlefild 2 zbytek her jen občas a málo)Opty píše:dobre ale jak teda poznas co je nejlepsi? (v tom tvem uzsim vyberu)
co ma delat clovek ktery takovyho kamose nema?
a on tam mel karty od ati srovnatelne s 6800gt/ultrou?
2) věřit no-X
3)850XT
- swarm
- debílek nahoněnej
- Příspěvky: 1189
- Registrován: čtv úno 10, 2005 11:10 am
- Bydliště: Praha (vesnice 30km od ní)
- Kontaktovat uživatele:
HDR na R9700 neni az zas takovy problem...vlastne HDR jde i celkem obstojne na GeForce3....znamej to ma tusim jako semestralku do skoly na tehle karte .
Diagon Swarm - Můj NOVÝ "NOTEBOOK" blog [WWW]
Je těžké být debilem, konkurence je příliš velká.
14" Lenovo ThinkPad T400 - Core2 Duo T9900 3,1GHz, 8GB DDR3, 300GB Intel 320 SSD, WWAN, 1440x900 LED + Advanced Mini-dock + ThinkPad UltraNAV USB Keyboard + 2x 24" LCD
Je těžké být debilem, konkurence je příliš velká.
14" Lenovo ThinkPad T400 - Core2 Duo T9900 3,1GHz, 8GB DDR3, 300GB Intel 320 SSD, WWAN, 1440x900 LED + Advanced Mini-dock + ThinkPad UltraNAV USB Keyboard + 2x 24" LCD
- Opty
- Linux user
- Příspěvky: 1070
- Registrován: pon dub 18, 2005 9:20 am
- Bydliště: OL
- Kontaktovat uživatele:
1) subjektivni hodnoceni s nulovou informacni hodnotouB@RT píše:1) některé hry na některých kartách šlapou prostě lépe, zkusit )já už hraju pouze Battlefild 2 zbytek her jen občas a málo)Opty píše:dobre ale jak teda poznas co je nejlepsi? (v tom tvem uzsim vyberu)
co ma delat clovek ktery takovyho kamose nema?
a on tam mel karty od ati srovnatelne s 6800gt/ultrou?
2) věřit no-X
3)850XT
2) tak vidis...
3) konecne prima odpoved
Signature still in development... GPU/VPU collection: 3Dfx Voodoo2 PCI: 2x Diamond Monster in SLI (a.k.a. Megamonster), Creative 3D Blaster, A-Trend | 3Dfx Voodoo3 2000 PCI | 3Dfx Voodoo5 5500 PCI (single board SLI) | 3Dfx VoodooTV FM | ASUS Radeon X850XT (PE capable) | ATI 3D Rage IIC PCI | 2x Intel i810 (on-board) AGP | Jetway Radeon 9550XT AGP | nVidia Riva TNT2 M64 PCI | Quantum3D Obsidian X-24 PCI (single-slot Voodoo2 SLI) | Sapphire Radeon X550 PEG | SiS 6326 PCI | Trident TVGA8900 ISA
- no-X
- Administrátor
- Příspěvky: 6912
- Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
HDR na DX9 grafice měla ATi jako první. Měla první i HDR demo. Na 9500/9700 a novějších můžeš hrát s HDR i HL2 Lost Coast, nebo Splinter Cell. Tady máš screenshot z X850. Než začneš zpochybňovat HDR na R9700, přečti si alespoň jednu recezi R300B@RT píše:dobře HDR na Radeonu 9700 udělej mi pak obrázek jak to šlape
kup mi AGP verzy X1800?
co to zdražování u nVidie to je podle tebe děsný podvod?
Ať koukám jak koukám, nevidím na těch slidech ani zmínku o AGP, tak nevím, proč to sem taháš. Jinak nejvýkonnější AGP kartu na trhu má ATi
Jaký zdražování? Po druhý ti opakuju, že nejde o žádný zdražování, ale o to, že nVidia stanovila nesmyslně nízkou cenu ($649), přičemž nejlevnější karty, který se v reálu prodávaly, stály $750.
Ptám se znovu - v čem ty slidy lžou?
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
- B@RT
- Příspěvky: 1484
- Registrován: stř pro 22, 2004 9:41 pm
- Bydliště: Orlí Hnízdo - Lomnice n. Pop.
- Kontaktovat uživatele:
1)Splinter Cell na 9700 je utrpení ta karta to nezvládá.
2) protože se taky spousta lidí těšilo na AGP verzi
3) vždy se cena u nVidie lišila i podle výrobců a to né o málo má některý z levných výrobců tuto kartu? Nemá a ti co jo patří mezi ty "dražší" prostě podle mě jestli výrobce řekne kolik bude karta stát je úplně o ničem, už nežiješ za komunistů, aby ceny byla na obalu od výrobce natištěná, dnes si můžeš dát marži jakou chceš takže pokud ti ji někdo koupí za 1000 dolarů klidně ji za to prodávej. Jenom si srovnej ceny u nás a v Německu tak proč není věc stejně drahá všude?
2) protože se taky spousta lidí těšilo na AGP verzi
3) vždy se cena u nVidie lišila i podle výrobců a to né o málo má některý z levných výrobců tuto kartu? Nemá a ti co jo patří mezi ty "dražší" prostě podle mě jestli výrobce řekne kolik bude karta stát je úplně o ničem, už nežiješ za komunistů, aby ceny byla na obalu od výrobce natištěná, dnes si můžeš dát marži jakou chceš takže pokud ti ji někdo koupí za 1000 dolarů klidně ji za to prodávej. Jenom si srovnej ceny u nás a v Německu tak proč není věc stejně drahá všude?
- Opty
- Linux user
- Příspěvky: 1070
- Registrován: pon dub 18, 2005 9:20 am
- Bydliště: OL
- Kontaktovat uživatele:
nechapu...B@RT píše:no já třeba nikdy neměl 3DFX a až když byla firma v nenávratnu tak jsem si ho v bazaru za pár korun koupil, třeba si jednou koupíš bazarem GF2 a pochopíš to
Signature still in development... GPU/VPU collection: 3Dfx Voodoo2 PCI: 2x Diamond Monster in SLI (a.k.a. Megamonster), Creative 3D Blaster, A-Trend | 3Dfx Voodoo3 2000 PCI | 3Dfx Voodoo5 5500 PCI (single board SLI) | 3Dfx VoodooTV FM | ASUS Radeon X850XT (PE capable) | ATI 3D Rage IIC PCI | 2x Intel i810 (on-board) AGP | Jetway Radeon 9550XT AGP | nVidia Riva TNT2 M64 PCI | Quantum3D Obsidian X-24 PCI (single-slot Voodoo2 SLI) | Sapphire Radeon X550 PEG | SiS 6326 PCI | Trident TVGA8900 ISA
- Opty
- Linux user
- Příspěvky: 1070
- Registrován: pon dub 18, 2005 9:20 am
- Bydliště: OL
- Kontaktovat uživatele:
nechapu jakou to ma souvislost...
Signature still in development... GPU/VPU collection: 3Dfx Voodoo2 PCI: 2x Diamond Monster in SLI (a.k.a. Megamonster), Creative 3D Blaster, A-Trend | 3Dfx Voodoo3 2000 PCI | 3Dfx Voodoo5 5500 PCI (single board SLI) | 3Dfx VoodooTV FM | ASUS Radeon X850XT (PE capable) | ATI 3D Rage IIC PCI | 2x Intel i810 (on-board) AGP | Jetway Radeon 9550XT AGP | nVidia Riva TNT2 M64 PCI | Quantum3D Obsidian X-24 PCI (single-slot Voodoo2 SLI) | Sapphire Radeon X550 PEG | SiS 6326 PCI | Trident TVGA8900 ISA
- no-X
- Administrátor
- Příspěvky: 6912
- Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Uvědom si, že ty tvoje argumenty jsou naprosto mimo mísu. 1) My se nebavíme jak co na který kartě běhá. Tys tvrdil, že slidy jsou lživé, ale zatím jsi ani jednou neřekl v čem, nebo proč. V prezentaci se tvrdí, že ATi podporuje HDR od roku 2002 a to je pravda. Podle toho co píšeš o R9700 se mi zdá, žes tu kartu nikdy ani neviděl, ale budiž. HalfLife 2 s HDR + FSAA běhá plynule i na R9600PRO, Tolik k použitelnosti na R9700.B@RT píše:1)Splinter Cell na 9700 je utrpení ta karta to nezvládá.
2) protože se taky spousta lidí těšilo na AGP verzi
3) vždy se cena u nVidie lišila i podle výrobců a to né o málo má některý z levných výrobců tuto kartu? Nemá a ti co jo patří mezi ty "dražší" prostě podle mě jestli výrobce řekne kolik bude karta stát je úplně o ničem, už nežiješ za komunistů, aby ceny byla na obalu od výrobce natištěná, dnes si můžeš dát marži jakou chceš takže pokud ti ji někdo koupí za 1000 dolarů klidně ji za to prodávej. Jenom si srovnej ceny u nás a v Německu tak proč není věc stejně drahá všude?
2) AGP nemá s těmito slidy co dělat, takže neodbočuj od tématu. AGP verze je volitelná, záleží na výrobcích.
3) To je ale chyba nVidie. Když nemá dost čipů pro všechny výrobce, nemůže se divit, že podle toho situace vypadá. Jinak proč si myslíš, že mají "levní" výrobci nízké ceny? Kvůli tomu, že by kvůli každý stočipový sérii nechali přestavět výrobní linky, to asi nebude Další ot argument - výrobci samozřejmě mohou prodávat karty za kolik chtějí, ale MSRP tomu má odpovídat. A výši MSRP stanovuje nVidia. Kdyby pravdivě uvedla, že X1800XT stojí $549 a prodává se na stovky denně, kdežto GTX512 stojí $749 a prodalo se jich cca 50, můžou se jít rovnou zahrabat. Proto radši lžou, lžou a lžou Když se X1800XT začaly prodávat za ceny kolem $570, zvedla kvůli tomu ATi MSRP z $549 na $599, aby to nevypadalo jako podraz. Přestože jsou shopy, který XTéčka v rozmezí $549-$559 měly při vydání a mají je za tu cenu sátle, nechala ATi radši oficiální cenu o $50 vyšší, aby to nepůsobilo jako podraz. Takže vidíš, že když se chce, tak to jde.
A po čtvrté se tě ptám, co je na těch slidech lživého.
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
- Opty
- Linux user
- Příspěvky: 1070
- Registrován: pon dub 18, 2005 9:20 am
- Bydliště: OL
- Kontaktovat uživatele:
to bych moh nekdy vyzkouset... mam 9550xt ktera je trosku lepsi nez 9600prono-X píše:Podle toho co píšeš o R9700 se mi zdá, žes tu kartu nikdy ani neviděl, ale budiž. HalfLife 2 s HDR + FSAA běhá plynule i na R9600PRO, Tolik k použitelnosti na R9700.
Signature still in development... GPU/VPU collection: 3Dfx Voodoo2 PCI: 2x Diamond Monster in SLI (a.k.a. Megamonster), Creative 3D Blaster, A-Trend | 3Dfx Voodoo3 2000 PCI | 3Dfx Voodoo5 5500 PCI (single board SLI) | 3Dfx VoodooTV FM | ASUS Radeon X850XT (PE capable) | ATI 3D Rage IIC PCI | 2x Intel i810 (on-board) AGP | Jetway Radeon 9550XT AGP | nVidia Riva TNT2 M64 PCI | Quantum3D Obsidian X-24 PCI (single-slot Voodoo2 SLI) | Sapphire Radeon X550 PEG | SiS 6326 PCI | Trident TVGA8900 ISA
- B@RT
- Příspěvky: 1484
- Registrován: stř pro 22, 2004 9:41 pm
- Bydliště: Orlí Hnízdo - Lomnice n. Pop.
- Kontaktovat uživatele:
http://www.pctuning.cz/index.php?option ... &Itemid=67
si to normálně přečti né?
je toho víc
ATi poukazuje na to, že přestože Shader Model 3.0 je podporován už u GeForce 6, grafické karty nVidie neprojdou WHQL testem na SM3.0
že je Radeon X1800XT až o 100% rychlejší, než GF7800GTX
Následně ATi kritizuje kvalitu obrazu karet nVidie. Přesněji na shimmering. Většinu problémů odstranily ovladače ForceWare verze 78.03,
Titulka Archiv novinek
ATi vrací úder: Co můžeme čekat od nVidie?
12.10.2005, Lukáš Fiala
Updatováno: Jistě si ještě dobře vzpomínáte na propagační materiály nVidie, ve kterých bylo nevybíravým způsobem kritizováno snad vše, co je dílem ATi. Přesto, nebo možná právě proto, že šlo z větší části o výmysly a polopravdy, se kanadská společnost nechala vyprovokovat a uchýlila se ke stejně trapnému gestu...
What do you do when your competition has a new top to bottom architecture and you do not?
Scramble to cover your weaknesses!!!
What is it that NVIDIA doesn't want you to know?
Cože nám to tedy nVidia tají tak závažného...?
1. NVIDIA's poor implementation of SM3.0
V této pasáži ATi poukazuje na to, že přestože Shader Model 3.0 je podporován už u GeForce 6, grafické karty nVidie neprojdou WHQL testem na SM3.0. ATi se však v materiálech opírá o citát z X-bit labs, v němž jsou zmíněny postarší ovladače ForceWare 66.81 a grafické karty GeForce 6800 Ultra a GeForce 6600GT. Nemluvě o tom, že architektura GeForce 6 není na SM3.0 úplně nejlepší.
Kvalitu implementace SM3.0 podpírá ATi úryvky z Hardware.Info, NVItalia a X-bit labs. Třetí zmiňovaný, kde se mluví tom, že je Radeon X1800XT až o 100% rychlejší, než GF7800GTX, se zaručeně vztahuje k demu F.E.A.R., které se však nedá považovat za objektivní - jak potvrdil i distributor hry, Vivendi Universal Games.
ATi ani X-bit labs neuvádí, o kterou hru přesně jde. Pravdou však je, že Radeon X1800 je oproti GF7800GTX znatelně rychlejší (možných je i oněch 100%) ve všech testech využívající SM3.0 a Dynamic Branching.
2. NVIDIA's ongoing image quality issues
Následně ATi kritizuje kvalitu obrazu karet nVidie. Přesněji na shimmering. Většinu problémů odstranily ovladače ForceWare verze 78.03, anizotropní filtrování však stále nedosahuje takové kvality, jakou dokáže Radeon X1800. Dle mého názoru zde ATi spíše dělá z komára velblouda, neboť osobně zastávám názor, že jakmile se do hry vžijete, rozdíl v kvalitě obrazu (a že se často dají najít až po pečlivém zkoumání screenshotu) nepoznáte. Čímž nechci nVidii obhajovat, neboť takovéto optimalizace nejsou férové a musí se na ně poukazovat.
Aby nedošlo k nedorozumění, v předchozí větě jsem měl na mysli kvalitu AF, nikoli shimmering. Ten totiž není poznat na screenshotu, ale pouze v pohybu!
ATi se tentokrát odvolává na Hexus.net, ExtremeTech a Anandtech. Radeon X1800 umí antialiasing bez drastického propadu výkonu a i AF má lepší kvalitu - zde toho není moc co vytknout, Radeon X1800 je v kvalitě obrazu opravdu o něco dále než GeForce 7800.
3. The truth about High Dynamic Range
HDR podporoval už Radeon 9700. ATi tím sice obratně reaguje na tvrzení nVidie, že právě její hardware podporuje HDR jako první, jenže Radeon 9700 a HDR Lighting, to je asi něco jako GeForce 6 a Shader Model 3.0 - tedy v praxi nepoužitelné, hlavně kvůli tomu, že v obou případech ještě dlouho nebyly hry, které by novátorských technologií využily.
Nikdo však ATi neodpáře, že GeForce 7800GTX a GT jsou již dlouho k sehnání ve velkém množství, zatímco ATi bude pravděpodobně ještě tak do konce roku mít s dostupností Radeonů X1000 problémy.
Dále se ATi opírá do ovladačů nVidie a tvrdí, že nVidia přesvědčuje recenzenty, aby testovali s ranou verzí ještě nevyšlých ForceWare.
Závěr:
Propagační materiály ATi se do jisté míry zakládají na pravdě a odkazují se na recenze z důvěryhodných zdrojů. Problém je ten, že každá strana vždy poukáže jen na to, kde má převahu, a jiná, také důležitá fakta, která však hrají proti, zatají. Jak už jsem uvedl na začátku, jsem docela zklamán z toho, že ATi přistoupila k takovémuto kroku. Jsou i jiné a daleko lepší způsoby, jak dokázat svou převahu. Ale když to nejde v benchmarcích a testech, reputace se dá napravit i někde jinde. Ale pokud je ATi opravdu tak dobrá, jak o sobě v propagační prezentaci tvrdí, má tohle vlastně za potřebí
si to normálně přečti né?
je toho víc
ATi poukazuje na to, že přestože Shader Model 3.0 je podporován už u GeForce 6, grafické karty nVidie neprojdou WHQL testem na SM3.0
že je Radeon X1800XT až o 100% rychlejší, než GF7800GTX
Následně ATi kritizuje kvalitu obrazu karet nVidie. Přesněji na shimmering. Většinu problémů odstranily ovladače ForceWare verze 78.03,
Titulka Archiv novinek
ATi vrací úder: Co můžeme čekat od nVidie?
12.10.2005, Lukáš Fiala
Updatováno: Jistě si ještě dobře vzpomínáte na propagační materiály nVidie, ve kterých bylo nevybíravým způsobem kritizováno snad vše, co je dílem ATi. Přesto, nebo možná právě proto, že šlo z větší části o výmysly a polopravdy, se kanadská společnost nechala vyprovokovat a uchýlila se ke stejně trapnému gestu...
What do you do when your competition has a new top to bottom architecture and you do not?
Scramble to cover your weaknesses!!!
What is it that NVIDIA doesn't want you to know?
Cože nám to tedy nVidia tají tak závažného...?
1. NVIDIA's poor implementation of SM3.0
V této pasáži ATi poukazuje na to, že přestože Shader Model 3.0 je podporován už u GeForce 6, grafické karty nVidie neprojdou WHQL testem na SM3.0. ATi se však v materiálech opírá o citát z X-bit labs, v němž jsou zmíněny postarší ovladače ForceWare 66.81 a grafické karty GeForce 6800 Ultra a GeForce 6600GT. Nemluvě o tom, že architektura GeForce 6 není na SM3.0 úplně nejlepší.
Kvalitu implementace SM3.0 podpírá ATi úryvky z Hardware.Info, NVItalia a X-bit labs. Třetí zmiňovaný, kde se mluví tom, že je Radeon X1800XT až o 100% rychlejší, než GF7800GTX, se zaručeně vztahuje k demu F.E.A.R., které se však nedá považovat za objektivní - jak potvrdil i distributor hry, Vivendi Universal Games.
ATi ani X-bit labs neuvádí, o kterou hru přesně jde. Pravdou však je, že Radeon X1800 je oproti GF7800GTX znatelně rychlejší (možných je i oněch 100%) ve všech testech využívající SM3.0 a Dynamic Branching.
2. NVIDIA's ongoing image quality issues
Následně ATi kritizuje kvalitu obrazu karet nVidie. Přesněji na shimmering. Většinu problémů odstranily ovladače ForceWare verze 78.03, anizotropní filtrování však stále nedosahuje takové kvality, jakou dokáže Radeon X1800. Dle mého názoru zde ATi spíše dělá z komára velblouda, neboť osobně zastávám názor, že jakmile se do hry vžijete, rozdíl v kvalitě obrazu (a že se často dají najít až po pečlivém zkoumání screenshotu) nepoznáte. Čímž nechci nVidii obhajovat, neboť takovéto optimalizace nejsou férové a musí se na ně poukazovat.
Aby nedošlo k nedorozumění, v předchozí větě jsem měl na mysli kvalitu AF, nikoli shimmering. Ten totiž není poznat na screenshotu, ale pouze v pohybu!
ATi se tentokrát odvolává na Hexus.net, ExtremeTech a Anandtech. Radeon X1800 umí antialiasing bez drastického propadu výkonu a i AF má lepší kvalitu - zde toho není moc co vytknout, Radeon X1800 je v kvalitě obrazu opravdu o něco dále než GeForce 7800.
3. The truth about High Dynamic Range
HDR podporoval už Radeon 9700. ATi tím sice obratně reaguje na tvrzení nVidie, že právě její hardware podporuje HDR jako první, jenže Radeon 9700 a HDR Lighting, to je asi něco jako GeForce 6 a Shader Model 3.0 - tedy v praxi nepoužitelné, hlavně kvůli tomu, že v obou případech ještě dlouho nebyly hry, které by novátorských technologií využily.
Nikdo však ATi neodpáře, že GeForce 7800GTX a GT jsou již dlouho k sehnání ve velkém množství, zatímco ATi bude pravděpodobně ještě tak do konce roku mít s dostupností Radeonů X1000 problémy.
Dále se ATi opírá do ovladačů nVidie a tvrdí, že nVidia přesvědčuje recenzenty, aby testovali s ranou verzí ještě nevyšlých ForceWare.
Závěr:
Propagační materiály ATi se do jisté míry zakládají na pravdě a odkazují se na recenze z důvěryhodných zdrojů. Problém je ten, že každá strana vždy poukáže jen na to, kde má převahu, a jiná, také důležitá fakta, která však hrají proti, zatají. Jak už jsem uvedl na začátku, jsem docela zklamán z toho, že ATi přistoupila k takovémuto kroku. Jsou i jiné a daleko lepší způsoby, jak dokázat svou převahu. Ale když to nejde v benchmarcích a testech, reputace se dá napravit i někde jinde. Ale pokud je ATi opravdu tak dobrá, jak o sobě v propagační prezentaci tvrdí, má tohle vlastně za potřebí
- no-X
- Administrátor
- Příspěvky: 6912
- Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Proč bych si to četl? Já to musím znát nejlíp. Kdybys tu novinku ocitoval celou, zjistil bys, že ty modrý komentáře jsem psal já, protože to Lukáš Fiala trochu poplet
Jinak co se týká opravenýho shimmeringu, není to pravda, protože od osmdesátkových driverů je zpátky v ještě horší podobě a v ještě větším množství her. Tady je pár ukázek:
FW81.84:
Aby vypadaly screenshoty v HalfLife2 z GF7800 stejně dobře, jako screenshoty z X1800 při quality-AF režimu, použila nVidia záporný LOD, samozřejmě ale bez adekvátní filtrace, takže screenshoty jsou sice super, ale v pohybu se na to koukat nedá (velmi silný shimmering)...
viz vodorovné bílé čárky v horních partiích obrazu - pouze na 77.72 high quality není očesaný počet AF vzorků a žádný čárky nechybí a při pohybu neproblikávají.
Takže VIVA nVidia
Jinak co se týká opravenýho shimmeringu, není to pravda, protože od osmdesátkových driverů je zpátky v ještě horší podobě a v ještě větším množství her. Tady je pár ukázek:
FW81.84:
Aby vypadaly screenshoty v HalfLife2 z GF7800 stejně dobře, jako screenshoty z X1800 při quality-AF režimu, použila nVidia záporný LOD, samozřejmě ale bez adekvátní filtrace, takže screenshoty jsou sice super, ale v pohybu se na to koukat nedá (velmi silný shimmering)...
particleman (nvnews.net) píše:The first shot is still angle dependant it's not just the angled wall that is sharper it is everything. Although textures that sharp look nice standing still, in game and moving that would probably shimmer like hell. I've used the 81.84 drivers and they produce sharper textures than the 78.XX drivers, however, I find the HQ mode in the 8X.XX drivers requires the LOD clamp to reduce shimmering and even then it still shimmers a little. In static screenshots the Quality mode will usually look sharper than High Quality, however, less filtering does not equal better image quality.
FW81.87:Mintmaster (beyond3d.com) píše:Actually, I think you and particleman are pretty much saying the same thing I am. 81.84 was just an LOD boost, not higher quality AF. You would see a fair amount of shimmering as a result. Sometimes, though, you can even spot it in static screenshots.
FW81.89, 81.94:There's still shimmering visible in that spot with the 81.87 drivers, with clamped LOD and HQ AF, while there shouldn't be any at all.
screenshot FW77.72, 81.89 a 81.94 (Madden05)Incurable, Beyond3D píše:In at least one game (Madden 05), I can't seem to get HQ mode to run as it should, resulting in no better IQ than the default "quality", which is damn ugly, especially in motion. I prepared a comparative picture to show the difference is clearly visible even in stills (note the yardmarkers):
viz vodorovné bílé čárky v horních partiích obrazu - pouze na 77.72 high quality není očesaný počet AF vzorků a žádný čárky nechybí a při pohybu neproblikávají.
Takže VIVA nVidia
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
- no-X
- Administrátor
- Příspěvky: 6912
- Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
To jsem nikdy netvrdil. O opravu novinky mě požádal šéfredaktor, sám uznal, že je tam dost nesmyslů. Tady to je písemně:B@RT píše:no a pro tohle mě ta diskuze nebaví když napíše Fiala něco o ATI je to super když proti je to popleta (proč mam hledat další odkazy?)
Nejlepší bude, když mu napíšeš a zeptáš se ho sám13.10.2005:
muzes se prosim podivat na lukaskuv vytvor?..ati vraci uder...uz tam vidim par hlodu:-)
a co s tím mám dělat?
teda ale ty blbiny za to fakt stojí
klidne editovat..
to jednak nemůžu a ani se mi do toho nechce
oke
ale můžu vypsat, co je konkrétně blbě a buď to postnout pod novinku, nebo poslat tobě
radeji me
reposlal jsem mu to...musim letet..diky
A tady máš texťák, kterej jsem na požádání ŠR sepsal a podle nějž to bylo doplněný.
To jen aby sis nemyslel, že po nocích prolízám články a novinky a mažu z nich všechno dobré o nVidii
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz