problikavani obrazovky
-
- Čestný člen
- Příspěvky: 500
- Registrován: pon dub 26, 2004 8:52 pm
- Bydliště: Ustí n/L
- Kontaktovat uživatele:
problikavani obrazovky
takze mam malej problem u jedny hry konkretne KYODAI (je to directx hra , hraje to mamca) problikava obrazovka v opengl mi to nedela (q3 . wolf , ut , serious sam) vsechno v pohode , nevite cim to je ?? vsync mam off
- no-X
- Administrátor
- Příspěvky: 6912
- Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Nevím, jestli ti to pomůže - mě problikávala v některých hrách obrazovka, když jsem měl aktivováno HSR (opravdu celá obrazovka). Už ale nevím, co to bylo za drivery, zkoušel jsem jich několik .
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Re: problikavani obrazovky
Co používáš za drivery ... tím HSR by to být mohlo,ale pokud to je pod D3D,tak bys musel mít poslední beta drivery pro W98 /myslím,že to byly 1.07.01 a ty měly pro D3D HSR v beta verzi).K!ll3r píše:takze mam malej problem u jedny hry konkretne KYODAI (je to directx hra , hraje to mamca) problikava obrazovka v opengl mi to nedela (q3 . wolf , ut , serious sam) vsechno v pohode , nevite cim to je ?? vsync mam off
- no-X
- Administrátor
- Příspěvky: 6912
- Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Je velká škoda, že není HSR dotažený do konce. Docela by mě zajímalo, jak náročný by bylo pro vývojáře SW z ATi či nVidie napsat nový drivery pro sérii Voodoo...
Nevíte, jestli vůbec HSR pro VSA bylo stejný s HSR na Rampage?
Nevíte, jestli vůbec HSR pro VSA bylo stejný s HSR na Rampage?
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
RE
No taky me HSR vzdycky zajimalo,ale jak vidim tak to je "kachna"
http://www.3dfxzone.it/enboard/topic.asp?TOPIC_ID=1112
http://www.3dfxzone.it/enboard/topic.asp?TOPIC_ID=1112
AGP2PCI,Voodoo4 4200 AGP(Daytona VSA-101)
Jindra Semenec
Jindra Semenec
- no-X
- Administrátor
- Příspěvky: 6912
- Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Jojo, nějak to umřelo, dřív něž to začalo. nevím, jak je to v AM3.0, ale pokud HSR aktivuju, tak v QIII zabliká obrazovka a za pár vteřin zámrz. UT běhá normálně (možná je to tím, že HSR nenaběhne . Jinak pěkný rozdíl ve výkonu byl vidět tady:
http://images.anandtech.com/reviews/vid ... 3_1600.gif
opravdu škoda...
http://images.anandtech.com/reviews/vid ... 3_1600.gif
opravdu škoda...
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
-
- Čestný člen
- Příspěvky: 500
- Registrován: pon dub 26, 2004 8:52 pm
- Bydliště: Ustí n/L
- Kontaktovat uživatele:
pozor mne funguje aktivovana HSR aspon myslim casovani semi agresive a pohoda jenze problem je v tom ze mi nejede v UT jinak v q3 se mi drzi vysledky celkem dobre jak vite hraju to prof a pod 125fps nejduno-X píše:Jojo, nějak to umřelo, dřív něž to začalo. nevím, jak je to v AM3.0, ale pokud HSR aktivuju, tak v QIII zabliká obrazovka a za pár vteřin zámrz. UT běhá normálně (možná je to tím, že HSR nenaběhne . Jinak pěkný rozdíl ve výkonu byl vidět tady:
http://images.anandtech.com/reviews/vid ... 3_1600.gif
opravdu škoda...