RTCW: Enemy Territory
RTCW: Enemy Territory
Zdravim,
zajimalo by me jaky mate obvykly vykon v tomto demu: http://www.pctuning.cz/ilustrace/poola/ ... tradar.zip
Postnete prosim i sestavu na,ktere test probehl,pokud nemate v podpisu. Delam totiz takovy maly test pro Daniela Borca, ktereho urcite znate jako hlavniho vyvojare MESAfx a nyni se vrhl i na DRI driver TDFX, tak se snazim si udelat predstavu o rozdilu Linux x Windows
P.S. Pouze 3dfx karty a prosim No-x at navrhne nastaveni enginu a rozliseni.
zajimalo by me jaky mate obvykly vykon v tomto demu: http://www.pctuning.cz/ilustrace/poola/ ... tradar.zip
Postnete prosim i sestavu na,ktere test probehl,pokud nemate v podpisu. Delam totiz takovy maly test pro Daniela Borca, ktereho urcite znate jako hlavniho vyvojare MESAfx a nyni se vrhl i na DRI driver TDFX, tak se snazim si udelat predstavu o rozdilu Linux x Windows
P.S. Pouze 3dfx karty a prosim No-x at navrhne nastaveni enginu a rozliseni.
AGP2PCI,Voodoo4 4200 AGP(Daytona VSA-101)
Jindra Semenec
Jindra Semenec
- no-X
- Administrátor
- Příspěvky: 6912
- Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Nastavení a rozlišení dám vědět zejtra, budu na to muset mrknout, z hlavy to nevymyslím. Teď mohu jen říct, že to maximální detaily rozhodně nebudou .
Posečkejte prosím, než na to mrknu.
PS1: Hodim i nějakej ten výsledek (pokud to rozběhám)
PS2: Rýsuje se mi trošku novější testovací sestava: místo K7-650 to bude duron 800MHz na K7S5A + DDR; pokud seženu chlazení, tak možná přetočenej na 1000MHz...
Posečkejte prosím, než na to mrknu.
PS1: Hodim i nějakej ten výsledek (pokud to rozběhám)
PS2: Rýsuje se mi trošku novější testovací sestava: místo K7-650 to bude duron 800MHz na K7S5A + DDR; pokud seženu chlazení, tak možná přetočenej na 1000MHz...
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
- no-X
- Administrátor
- Příspěvky: 6912
- Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
No, strávil jsem nad tím celej večer a musím se přiznat, že výsledky nic moc. Nezjistil jsem, co je tou brzdou, ale framerate pod 23FPS na Voodoo4 s nejnižšími detaily s 640*480 (testováno i na Athlonu 64) se mi moc nezdá.
Taky jsem zjistil, že mezi velkýma a malýma texturama velkej rozdíl ve výkonu není, ale nepříjemná je jedna věc - při zapnutý kompresi textur (samozřejmě na VSA-100) je silně poškozené menu ve hře (stejně jako všechny fonty), takže nejen, že nelze nastavit kvalitu obrazu (je to prakticky enčitlený), ale nejde ani odečíst výsledný FPS z konzole. Zkusím ještě zjistit, jestli an to není nějaký patch (pokud o něčem víte, dejte vědět).
Zkusil jsem tedy následující nastavení:
resolution: 800*600
color depth: 16-bit
fullscreen: yes
geometric detail: low
texture detail: medium
texture quality: 16-bit
texture filter: bilinear
detail texture: no
depth buffer: default
compress texture: no
sync every frame: no
dynamic light: enabled (sp)
gl extensions: enabled
nastavení ovladače:
3d filter: auto
alpha blending: auto
level of detail bias: 0
MIP map dithering: disable
triple buffering: disable
vertical sync: disable
g.clipping: enable
použité ovladače a systém:
VSA-100: AM 2.9, original opengl
avenger: 3dhq 1.09 beta 10 (tuším), original opengl
(s MesaFX mi hra nějak nejela- opengl subs. error)
K7S5A
Duron 800@1000 (124*8,0)
512MB DDR @124 (248)MHz
5400RPM HDD
Výsledek:
Voodoo 3 - 3500 AGP (183): 16,2
Voodoo 4 - 4500 PCI (166): 17,6
Voodoo 5 - 5500 PCI (166): 19,7
S touhle hrou nemám na 3Dfx kartách prakticky žádné zkušenosti, takže pokud si myslíte, že jsem někde udělal chybu, tak se ozvěte...
Taky jsem zjistil, že mezi velkýma a malýma texturama velkej rozdíl ve výkonu není, ale nepříjemná je jedna věc - při zapnutý kompresi textur (samozřejmě na VSA-100) je silně poškozené menu ve hře (stejně jako všechny fonty), takže nejen, že nelze nastavit kvalitu obrazu (je to prakticky enčitlený), ale nejde ani odečíst výsledný FPS z konzole. Zkusím ještě zjistit, jestli an to není nějaký patch (pokud o něčem víte, dejte vědět).
Zkusil jsem tedy následující nastavení:
resolution: 800*600
color depth: 16-bit
fullscreen: yes
geometric detail: low
texture detail: medium
texture quality: 16-bit
texture filter: bilinear
detail texture: no
depth buffer: default
compress texture: no
sync every frame: no
dynamic light: enabled (sp)
gl extensions: enabled
nastavení ovladače:
3d filter: auto
alpha blending: auto
level of detail bias: 0
MIP map dithering: disable
triple buffering: disable
vertical sync: disable
g.clipping: enable
použité ovladače a systém:
VSA-100: AM 2.9, original opengl
avenger: 3dhq 1.09 beta 10 (tuším), original opengl
(s MesaFX mi hra nějak nejela- opengl subs. error)
K7S5A
Duron 800@1000 (124*8,0)
512MB DDR @124 (248)MHz
5400RPM HDD
Výsledek:
Voodoo 3 - 3500 AGP (183): 16,2
Voodoo 4 - 4500 PCI (166): 17,6
Voodoo 5 - 5500 PCI (166): 19,7
S touhle hrou nemám na 3Dfx kartách prakticky žádné zkušenosti, takže pokud si myslíte, že jsem někde udělal chybu, tak se ozvěte...
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
RE
Nepouzival jsi nahodou 3dfx ICD? Myslel jsem,ze testovani by se melo udelat pod posledni MESAfx.
http://www.geocities.com/dborca/mesa/opengl32.zip
P.S. TAto verze 6.1.0.9 je z dneska
http://www.geocities.com/dborca/mesa/opengl32.zip
P.S. TAto verze 6.1.0.9 je z dneska
AGP2PCI,Voodoo4 4200 AGP(Daytona VSA-101)
Jindra Semenec
Jindra Semenec
- no-X
- Administrátor
- Příspěvky: 6912
- Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Právě píšu, že mesa mi hodila opengl subs. error; takže jsem použil originální opengl... (mesa byla poslední, ze včerejška). Nebo je zapotřebí použít nějaký specifický postup?
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
RE
To je divne,me to zpocatku delalo take,ale od verze 6.1.0.9 to uz je v pohode. Zkus mozna jednu vec. Urcite mi to chodilo naprosto hratelne na V5 ve woknech s Rainbow OGL fix pro 3dfx ICD a k tomu jsem mel v adresari hry mesa. To mi chodilo stopro.
AGP2PCI,Voodoo4 4200 AGP(Daytona VSA-101)
Jindra Semenec
Jindra Semenec
RE
AGP2PCI,Voodoo4 4200 AGP(Daytona VSA-101)
Jindra Semenec
Jindra Semenec
- no-X
- Administrátor
- Příspěvky: 6912
- Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Poškozené fonty (alespoň u mne) byly s orig. ogl, ale jen při kompresi textur. WinXP i WinME.
Ne, nerozchodil jsem to... zkusim jinou verzi mesy (tu druhou verzi 6.1.0.9), třeba to už pojede.
Já nemám ET moc rád, když testuju pro PCT, tak vždycky musím z těch výsledků dlouho vybírat, protože občas vycházejí naprostý nesmysly (třeba s FSAA obzvlášť)... Takže mě už od začátku odradilo testovat s ET 3Dfx HW
Ne, nerozchodil jsem to... zkusim jinou verzi mesy (tu druhou verzi 6.1.0.9), třeba to už pojede.
Já nemám ET moc rád, když testuju pro PCT, tak vždycky musím z těch výsledků dlouho vybírat, protože občas vycházejí naprostý nesmysly (třeba s FSAA obzvlášť)... Takže mě už od začátku odradilo testovat s ET 3Dfx HW
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
RE
Copak tady hrajem RTCW:ET jenom s ps47?
To no-x: Uz se ti podarilo to rozchodit s MESAfx? Me to slape v pohode. Preinstalil jsem na sve oblibene x-3dfx 1.07.00 a mesa uz neblbne.
To no-x: Uz se ti podarilo to rozchodit s MESAfx? Me to slape v pohode. Preinstalil jsem na sve oblibene x-3dfx 1.07.00 a mesa uz neblbne.
AGP2PCI,Voodoo4 4200 AGP(Daytona VSA-101)
Jindra Semenec
Jindra Semenec
- no-X
- Administrátor
- Příspěvky: 6912
- Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
výsledky:
normal (TC on) / (TC off)
4500 PCI
12,9 / 11,2 mesa
fonty / 11,8 icd
5500 MAC
14,5 / 14,3 mesa
fonty / 18,2 icd
Banshee
8,8 mesa
7,5 icd
3500TV/AGP
15,4 mesa
16,1 icd
doporučené nastavení
4500 PCI
14,6 / 13,0 mesa
fonty / 17,3 icd
5500 MAC
14,7 / 14,7 mesa
fonty / 19,9 icd
normal (16 bit for V1/2/3) / sup.
Banshee
8,8 mesa
7,5 icd
3500TV/AGP
15,5 mesa
16,1 icd
NORMAL je prostě předvolba "normal" ve hře, samozřejmě 16bit pro V3 a banshee; doporučené anstavení už jsem tu jedou uváděl, ale radši zopakuju:
resolution: 800*600
color depth: 16-bit
fullscreen: yes
geometric detail: low
texture detail: medium
texture quality: 16-bit
texture filter: bilinear
detail texture: no
depth buffer: default
compress texture: no
sync every frame: no
dynamic light: enabled (sp)
gl extensions: enabled
drivery byly nastaveny takto:
3d filter: auto
alpha blending: auto
level of detail bias: 0
MIP map dithering: disable
triple buffering: disable
vertical sync: disable
g.clipping: enable
sestava:
K7S5A
Duron 800@1000 (124*8)
512MB DDR @124 (248)MHz
5400RPM HDD
Kdyby byla nějaká nejasnost, tak se radši zeptej...
normal (TC on) / (TC off)
4500 PCI
12,9 / 11,2 mesa
fonty / 11,8 icd
5500 MAC
14,5 / 14,3 mesa
fonty / 18,2 icd
Banshee
8,8 mesa
7,5 icd
3500TV/AGP
15,4 mesa
16,1 icd
doporučené nastavení
4500 PCI
14,6 / 13,0 mesa
fonty / 17,3 icd
5500 MAC
14,7 / 14,7 mesa
fonty / 19,9 icd
normal (16 bit for V1/2/3) / sup.
Banshee
8,8 mesa
7,5 icd
3500TV/AGP
15,5 mesa
16,1 icd
NORMAL je prostě předvolba "normal" ve hře, samozřejmě 16bit pro V3 a banshee; doporučené anstavení už jsem tu jedou uváděl, ale radši zopakuju:
resolution: 800*600
color depth: 16-bit
fullscreen: yes
geometric detail: low
texture detail: medium
texture quality: 16-bit
texture filter: bilinear
detail texture: no
depth buffer: default
compress texture: no
sync every frame: no
dynamic light: enabled (sp)
gl extensions: enabled
drivery byly nastaveny takto:
3d filter: auto
alpha blending: auto
level of detail bias: 0
MIP map dithering: disable
triple buffering: disable
vertical sync: disable
g.clipping: enable
sestava:
K7S5A
Duron 800@1000 (124*8)
512MB DDR @124 (248)MHz
5400RPM HDD
Kdyby byla nějaká nejasnost, tak se radši zeptej...
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz