Jak se nám to mění... nVidia má určitě u SEGY protekci... virtuafighter běhal už na NV1
Jinak MBX není zrovna nic, co by mě nadmíru nadchlo - mobilní čip s malou spotřebou, zajímavej je snad jedině tím, že umí FSAA 2x bez ztráty výkonu (MSAA)... při 4x už je to 2xSS/2xMS, takže výkon klesá
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
ghost píše:ale Aurora už hádam niečo bude mať
Hardware : System-on-a-chip 90nm solution with integrated CPU, Graphics and Sound Hardware.
CPU : Hitachi SH-4 32-bit RISC CPU @ 300MHz
GPU : Imagination Technologies Power VR MBX+VGP @ 150MHz
SPU : ADPCM Sound
Triangle Rendering : 10M Polygons/sec
Fill Rate : 150M Pixel/sec
Max Resolution : 1280x1024
Other Features : Ethernet and USB
Renesas (Hitachi) má licenci na MBX a vyrábí procesor SH777x. Měl by chodit na 400MHz (2.8Gflop) a MBX jádro má integrováno. Nějakej japonskej výrobce (Sammy) by s ním měl vyrábět handheld, ale kdy to bude, to nevím. Prostě výkon Dreamcastu v chipu
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Když jsem viděl poprvé MGS2 na PS2, myslel jsem taky, že je to výmysl. Potom jsem viděl úvodní filmeček, kterej byl ale v enginu hry a fakt jsem nevěřil, co se dá naprogramovat na mašině s 32MB RAMi a 4MB VRAM
Proto netvrdím, že to není pravda, co píšeš. MGS vždycky překvapí
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Porad jsem se nemoh' dockat, porad to odkladali, pak jsem to pustil z hlavy a po par mesicich jsem se nedavno sel pdivat na web a ejhle!, tam pocitadlo a na nem 16 hodinovy odpocet..Pak jsem na to zase v tom frmolu zapomnel, az do ted..
mam HDD DVD rip. link: ed2k://|file|FF7%20Advent%20Children%20(with%20english%20subtitles)%20-%20DVD%20rip%20-%20XviD-BiEN.zip|722913266|1E2D5D22ADC57C7935172DD11BAA6ED9|h=3AZ3GTEWBM7L33QDF2YEBXYDYGMTFUL4|/
Ufff, tahle moda me s 1600x1200 nici... Diky, podivam se po tom, zahlid jsem i 2CD verzi s AC3, ale to bude asi fake..Nuz co, obednam DVD a nez prijde, ukousu si nehty k loktum..
To je Xenos (grafický čip Xboxu od ATi). Ty čtyři obarvené části jsou shader arrays (každé má 16 shader units). Toto je důkaz, že Xenos ve skutečnosti obsahuje 4 shader arrays. Uváděny jsou tři. Znamená to, že jedno je vždy deaktivováno pro zvýšení výtěžnosti výroby.
A taky to znamená, že není problém, aby 90nm čip s 230 miliony tranzistory fyzicky obsahoval 64 shader pipelines
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Tak uz jsou na svete specifikace Nintenda Revolution: http://www.pctuning.cz/index.php?option ... 67#newska1
Jak to tak vypada, Ati si zase namasti kapsu
BTW jakou konzoli by jste si nejradsi koupili? Ja asi pujdu do xboxu 360, zvlast pokud tam bude tak kvalitni 3rd party soft jako na starem xboxu.