Neco je spatne...
Neco je spatne...
C1000Mhz, 256MB, V5 5k5 (spatna kombinace, vim..
WinXPSP2 (=DX9c), posledni SFFT+v.control.
Hra je masivne upraveny Unreal engine, ale porad Unreal. Tak co je spatne? A to nemluvim o vecech, ktere na screenu nejsou videt, textury vypadaji jako SW render a pri pohybu "klouzou" po povrchu polygonu.
WinXPSP2 (=DX9c), posledni SFFT+v.control.
Hra je masivne upraveny Unreal engine, ale porad Unreal. Tak co je spatne? A to nemluvim o vecech, ktere na screenu nejsou videt, textury vypadaji jako SW render a pri pohybu "klouzou" po povrchu polygonu.
- DOC_ZENITH/XAN
- Senior member
- Příspěvky: 1922
- Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
- Bydliště: Praha - Hloubětín
Hmm Lineage2, stejný engine jako ut2k4. Ale jak jsi říkal, upravenej. Od C3 patche tam funguje i HDR . Asi takhle, zkusil jsi si pohrát s nastavením v souboru L2.ini? Mělo by to fungovat. Předpokládám že víš, co tam hledat. Taky nezapomeň snížit detaily. Do 32mb Voodoo5 se těch hi-res textur moc nevejde.
Btw: Na jakym serveru jseš?
Btw: Na jakym serveru jseš?
XAN> Wow..Tak tos me vazne dostal, zes ji poznal.. Ale UT2k4? V roce 2002? Jses si jist? Myslel jsem, ze je to puvodni Unreal.
HDR, realtime gamma korekce, hmmm...
Jak vidis, tak se k nastaveni nedostanu, takze detaily nepoladim..INI jsem jeste nezkousel, doufal jsem, ze to bude chodit rovnou. A V5 ma 64MB, prece.
HDR, realtime gamma korekce, hmmm...
Jak vidis, tak se k nastaveni nedostanu, takze detaily nepoladim..INI jsem jeste nezkousel, doufal jsem, ze to bude chodit rovnou. A V5 ma 64MB, prece.
- no-X
- Administrátor
- Příspěvky: 6912
- Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
V roce 2002 už všichni na 3Dfx s...kašlali. Takže poslední hra, která běhá na Voodoo 5 skutečně se vší parádou je asi Seriuous Sam SE
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
- ps47
- Moderátor
- Příspěvky: 8166
- Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
- Bydliště: SK,BA
- Kontaktovat uživatele:
..prva vec co by som skusil je single chip.druha vec,skus prepnut ovladac do dx7 modu (k ovladacu je prilozena taka mala utilitka,vlastne len dva spustacie subory,pomocou kt sa to robi,treba aj restart).tretia vec,vyskusal by som "standard" ovladac,tj amigamerlin 3.0 (niektore hry maju so SFFT problemy,napr final fantasy 7 kt s am 3.0 bezi bez problemov)..
- DOC_ZENITH/XAN
- Senior member
- Příspěvky: 1922
- Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
- Bydliště: Praha - Hloubětín
Hmmmm...Takze asi tak. Nastavil jsem single chip (FSAA - single chip uplne vypne druhe jadro na karte?), vsechno jelo OK, vratil jsem na fastest, nekde neco zapadlo do sebe a od te doby jede vsechno v poradku. Pri te prilezitosti se musim podelit o hlasku, kterou me hra bavi pri spusteni. Zapomel jsem totiz zminit, ze ta V5 je PCI:
A ted jak to chodi. Nasleduje screen s lowest detaily v 1024x768 (a nechtejte vedet, jak to v realu vypada na 22" monitoru ):
FPS se pohybuje mezi 10-15. Nasleduji dva screeny (kvuli velikosti pouze linky) na highest detaily, 1600x1200+4xFSAA
http://ren.wz.cz/3Dfx/Shot00002.jpg
http://ren.wz.cz/3Dfx/Shot00003.jpg
A podiv se, FPS se stale drzi okolo 10. Myslim, ze tu jeste nekde vyhrabnu nejakou pamet, protoze se zda, ze ta je s procesorem asi hlavni brzdou. Proc ma okolo 90% load. Jeden problem ale zustal, a to je ono "klouzani" textur. Kdyz otacim kamerou, ctverce textury (hlavne) na zemi se pohybuji ruznou rychlosti, vysledkem je, ze se zeme vlni a posouva jakoby trhane, lepe to asi popsat nedokazu.
Ma nekdo po ruce UT2k4? Mozna by stalo za pokus, jak si s nim v silne sestave V5 poradi..
A ted jak to chodi. Nasleduje screen s lowest detaily v 1024x768 (a nechtejte vedet, jak to v realu vypada na 22" monitoru ):
FPS se pohybuje mezi 10-15. Nasleduji dva screeny (kvuli velikosti pouze linky) na highest detaily, 1600x1200+4xFSAA
http://ren.wz.cz/3Dfx/Shot00002.jpg
http://ren.wz.cz/3Dfx/Shot00003.jpg
A podiv se, FPS se stale drzi okolo 10. Myslim, ze tu jeste nekde vyhrabnu nejakou pamet, protoze se zda, ze ta je s procesorem asi hlavni brzdou. Proc ma okolo 90% load. Jeden problem ale zustal, a to je ono "klouzani" textur. Kdyz otacim kamerou, ctverce textury (hlavne) na zemi se pohybuji ruznou rychlosti, vysledkem je, ze se zeme vlni a posouva jakoby trhane, lepe to asi popsat nedokazu.
Ma nekdo po ruce UT2k4? Mozna by stalo za pokus, jak si s nim v silne sestave V5 poradi..
- ps47
- Moderátor
- Příspěvky: 8166
- Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
- Bydliště: SK,BA
- Kontaktovat uživatele:
..no mohol by som dat v5 mac do mojej xp3000 a skusit UT2004 demo,ale to by som ju musel najprv flashnut na pc a na to sa momentalne necitim.ked som to ale naposledy skusal s voodoo4 4500PCI tak to islo bez problemov (tj ziadne graficke bugy),ale na rozdiel od UT2003 to neslo prilis rychlo (prekvapivo,UT2003 ide celkom svizne,ale 2004 sa suchce nezalezi na tom ake tam clovek da detaily/rozlisenie)..
- DOC_ZENITH/XAN
- Senior member
- Příspěvky: 1922
- Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
- Bydliště: Praha - Hloubětín
V Ut2K4 jdou svižně jen jednodužší mapy, nebo mapy z 2K3. Je to stejnej problém jako v Lineage2. Já říkám, že je to malej triangleratte. Protože v Unreal2 enginu je celej level neustále vykreslován, to ve starém UT není. A nezáleží na grafice, nebo ovladačích. Problém myzí se sylnějšim CPU. Ale u Voodoo5 už ne, má prostě malej geometrickej výkon. Naměřil jsem jí v Ut2004 téměř totožný fps v těch náročnejch situacích, jak s XP1700+, tak s 3000+. Takže asi tak. To se přesně projeví, že hra jede skoro stejně blbě, jak v 640x480 low detail, tak 1600x1200. S tím se nedá nic dělat.
- ps47
- Moderátor
- Příspěvky: 8166
- Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
- Bydliště: SK,BA
- Kontaktovat uživatele:
..to je to co som tolkokrat opakoval na VF (ked sa niekto pytal preco mu na v3 nebezi HALO),proste je jedna vec ked nejaka hra nebezi pretoze vyzaduje dx8 driver (ten nebol k dipozici hodne dlhu dobu) alebo preto lebo hra ma nejaky hloupy HW TL check,a je druha vec ked ta karta proste fyzicky nestaci..toto bude ten druhy pripadRen píše:Holt 5 let stara karta ma i svoje hranice..
ad flashovanie-budem sa musiet proste nastvat a spravit to.karta ma stala slusnu kopku penez a este ani neviem ci funguje