Připravovaný test - info

Sem pište testy dosažené na jakékoli voodoo

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

proč jsem ho asi uvedl :lol: framerate DungeonSiege závisí extrémně na propustnosti pamětí, naopak vůbec nezávisí na fillrate. Proto je výsledek M64 tak mizerný :-) Navíc TNT ani TNT2 nepodporujou žádnou formu komprese textur (dokonce ani paletized textures, který banshee podporuje).

1024*768/16bit

Banshee: 48
V3-3k-PCI: 52
V4-AGP: 54
TNT2: 47
TNT2U: 51
OxygenVX1: 27
Radeon SDR: 48
Kyro II: 60
V5 PCI: 53
G200: 24
Savage3D: 28
TNT2M64: 38
Fury MAXX: 54
GF2MX: 51
G400MAX: 48
G400: 45
GL2PRO: 53
RageXL PCI: 14
Rage 128PRO: 49

takhle to sice vypadá dost divně, ale ve 32bit jsou to teprv pořádný rozdíly, to už většině karet dochází dech a přes 50FPS se drží jen Rage Fury MAXX, Voodoo 5 a Kyro II (GeForce 256 ne, alespoň s FW56.xx a GF2GTS jsem ještě netestoval)
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
-HoNY-
Certifikovaný nVidiot
Příspěvky: 2115
Registrován: úte bře 01, 2005 5:34 pm
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od -HoNY- »

no-X píše:(GeForce 256 ne, alespoň s FW56.xx a GF2GTS jsem ještě netestoval)
dej tam 40.72 :lol:
Hlupáci kradou peníze, nVidioti myšlenky.
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

-HoNY- píše:
no-X píše:(GeForce 256 ne, alespoň s FW56.xx a GF2GTS jsem ještě netestoval)
dej tam 40.72 :lol:
40.72 jsem zatím používal pro TNT2. Jsou komaptibilnější, ale podle pár testů na GF se zdají být (alespoň pro GF) kapku pomalejší. Jestli toho s nima bude na GF běhat víc, použiju je. Ale už mě to štve, u žádnýho jinýho výrobce jsem pro jednu kartu nemusel zkoušet x-tery ovladače, abych našel vůbec nějaký, se kterýma běhá alespoň většina testů a zároveň nedávají úplně nesmyslný výsledky - alespoň vidíte, že taky jednou nadržuju nVidii :lol:
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
ghost
Invisible
Příspěvky: 2475
Registrován: pát dub 30, 2004 8:31 am
Bydliště: LM

Příspěvek od ghost »

no-X píše:...framerate DungeonSiege závisí extrémně na propustnosti pamětí, naopak vůbec nezávisí na fillrate.
100 rokov som nič nehral, vynikajúca hra, dík za tip :wink:

ten benchmark je o ničom, výsledky musia byť skreslené - nikdy si nemohol prejsť rovnakú trasu na každej karte :roll:

XP-M@1500MHz, R8500 64MB, 1024x768, 16bit

Total Sample Time: 694.32 s (31844 frames)
Min Frame Delta: 9.70 ms (103.04 fps)
Max Frame Delta: 99.67 ms (10.03 fps)
Average Frame Delta: 21.80 ms (45.86 fps)
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

ghost píše:ten benchmark je o ničom, výsledky musia byť skreslené - nikdy si nemohol prejsť rovnakú trasu na každej karte :roll:
eee? já používám DS benchmark :-)
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
ghost
Invisible
Příspěvky: 2475
Registrován: pát dub 30, 2004 8:31 am
Bydliště: LM

Příspěvek od ghost »

no-X píše:
ghost píše:ten benchmark je o ničom, výsledky musia byť skreslené - nikdy si nemohol prejsť rovnakú trasu na každej karte :roll:
eee? já používám DS benchmark :-)
eeeeee? ja tiež :P

hmmm a ako sa to spúšťa :?:

//Dungeon Siege Tweaking Guide 8-) http://www.mwgl.org/articles.php?refid= ... uVLcOIFlQP
Odpovědět