Historie 3Dfx a ostatních

Obecně o problematice zobrazování 3D ;-)

Moderátoři: ps47, swarm

Odpovědět

Kolik pipelines má S3 Savage 4?

2x1 (2 pipelines s jednou texturovací jednotkou na každé)
4
29%
1x2 (1 pipeline se dvěma texturovacími jednotkami)
8
57%
1x1 (1 pipeline s jednou texturovací jednotkou)
2
14%
 
Celkem hlasů: 14

Uživatelský avatar
DOC_ZENITH/XAN
Senior member
Příspěvky: 1922
Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
Bydliště: Praha - Hloubětín

Příspěvek od DOC_ZENITH/XAN »

No, ale zase taková savage 2000, kdyby teda celá fungovala, mohla tu Gf2Mx trochu potrápit ne?
Uživatelský avatar
-HoNY-
Certifikovaný nVidiot
Příspěvky: 2115
Registrován: úte bře 01, 2005 5:34 pm
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od -HoNY- »

jeste tam chybi evans & sutherlans a avance logic :lol:
Hlupáci kradou peníze, nVidioti myšlenky.
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

Kdyby tu byl někdo, kdo se vyzná v historii 3D Labs a chtělo by se mu do toho, jedině bych to uvítal :-) Nemusím to všechno psát sám ;-)
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
-HoNY-
Certifikovaný nVidiot
Příspěvky: 2115
Registrován: úte bře 01, 2005 5:34 pm
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od -HoNY- »

no-X píše:Kdyby tu byl někdo, kdo se vyzná v historii 3D Labs a chtělo by se mu do toho, jedině bych to uvítal :-) Nemusím to všechno psát sám ;-)
nebyl by to třeba Hladis? :lol:
Hlupáci kradou peníze, nVidioti myšlenky.
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

psal jsem kdo se vyzná v historii 3Dlabs... ne kdo si myslí, že se vyzná ve všem :P
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
ghost
Invisible
Příspěvky: 2475
Registrován: pát dub 30, 2004 8:31 am
Bydliště: LM

Příspěvek od ghost »

3D Labs? to chceš ľudí trápiť profi segmentom?
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

GiGi, Permedia 1, 2 a 3 nebyly jen profi čipy...
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
ghost
Invisible
Příspěvky: 2475
Registrován: pát dub 30, 2004 8:31 am
Bydliště: LM

Příspěvek od ghost »

Permedia a Gigi nie, ale ohľadom toho, že Gigi stojí iba za zmienku, má byť celý článok 3D Labs len o Permedii?
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

ale kdepak celý článek :-) kapitola třeba jako o rendition, gigapixelu, třeba trochu rozsáhlejší
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
ghost
Invisible
Příspěvky: 2475
Registrován: pát dub 30, 2004 8:31 am
Bydliště: LM

Příspěvek od ghost »

zle som sa vyjadril :roll: kapitola 3D Labs bude teda o Permedii a ostatné čipy sa spomenú okrajovo?
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

já nevím, proto to téma nabízím dál :-)
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
ghost
Invisible
Příspěvky: 2475
Registrován: pát dub 30, 2004 8:31 am
Bydliště: LM

Příspěvek od ghost »

existovala aj Permedia 4 alebo len na papieri?
Uživatelský avatar
ghost
Invisible
Příspěvky: 2475
Registrován: pát dub 30, 2004 8:31 am
Bydliště: LM

Příspěvek od ghost »

S3 SuperSavage aj pre PC? :shock:

Obrázek

Obrázek
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

spíš to vypadá na nějaký testovací samply

jinak o Perm.4 nic nevím (podobně jako o zbytku 3DLabs)
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
ghost
Invisible
Příspěvky: 2475
Registrován: pát dub 30, 2004 8:31 am
Bydliště: LM

Příspěvek od ghost »

nj, vytýčil si si ťažký cieľ
Napsal: neregistrovaný - Jirka - autor Datum: 2005-08-03 13:00:58
RE: Imagine
Number9 taky bude, ale trpělivost :-) Budou všichni výrobci, kteří vydali (nebo se pokusili vydat) něco pro PC s 3D akcelerací, které znám.
Uživatelský avatar
Vlask
Příspěvky: 836
Registrován: ned říj 03, 2004 8:19 pm
Bydliště: Prerov

Příspěvek od Vlask »

ghost píše:nj, vytýčil si si ťažký cieľ
Napsal: neregistrovaný - Jirka - autor Datum: 2005-08-03 13:00:58
RE: Imagine
Number9 taky bude, ale trpělivost :-) Budou všichni výrobci, kteří vydali (nebo se pokusili vydat) něco pro PC s 3D akcelerací, které znám.
JJ presne, uz se tesim na dil s grafikama HP Visualise :wink: :twisted:
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

1) ty neznám :D
2) nejsou pro PC (ale pro pracovní stanice) a ani grafiku pro PC nijak zásadně neovlivnily
3) takže nebudou :(
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Taskr
VIP
Příspěvky: 641
Registrován: stř čer 02, 2004 10:43 am
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Taskr »

Oba články jsou super, tak bych se chtěl zeptat, jak mohu přihodit no-xovy prémii. Kde se to tam dělá? Díky za radu
ASUS P4T533-C, Pentium4 3,06 Ghz Northwood@3450 Mhz, 2048 MB Rimm, Radeon X1950 Pro, SB Live.
*3dfx Voodoo Banshee (powercolor)*
*3dfx Voodoo 2 SLI (powercolor)*
*3dfx Voodoo 3 3500TV*
*3dfx Voodoo 4 4500 AGP*
*3dfx Voodoo 5 5500 AGP*
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

Vždycky dole na stránce je položka přidat/odebrat prémii... ale myslím, že už je to uzavřený (nebo se to brzy uzavře)
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
ghost
Invisible
Příspěvky: 2475
Registrován: pát dub 30, 2004 8:31 am
Bydliště: LM

Příspěvek od ghost »

http://www.sharkyextreme.com/hardware/r ... bs_oxygen/
"The Oxygen VX1 uses the GLINT R3 chip, which is basically the workstation version of Permedia 3. The two chips are almost identical. They have exactly the same functionality and performance in games (multi-texturing, bump mapping, etc). The 2D is also the same. The only differences are in Softimage, and with multi-cpu machines."
Odpovědět