Unreal Tournament @ nVidia

Obecně o problematice zobrazování 3D ;-)

Moderátoři: ps47, swarm

Odpovědět
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Unreal Tournament @ nVidia

Příspěvek od no-X »

Má někdo z vás možnost vyuzkoušet UT ve Win98 na nějaké z těhle karet: TNT2/GF256/GFMX/GF2 ? Potřeboval bych vědět, jestli vám funguje jak má (= jestli běhá v D3D ve fullscreen)...
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
Oblak
Bc.
Příspěvky: 1349
Registrován: úte dub 27, 2004 8:53 pm
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvek od Oblak »

je to hooodně dávno, měl jsem celerova 900, win 98 a GF2MX starforce a běžel korektně.Ale to ti asi stačit nebude že :)
edit:
1155, i5-2500k, ASUS, 8GB ram. na dalších 10 let klid :)
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

No, nejradši bych věděl:

- verze UT
- OS
- karta
- drivery
- DX
- jestli běhá v 16bit ve fullscreen

já jsem zkoušel TNT2, GF256 a GF2MX a drivery všechny (nebo téměř všechny) oficiální od 40.xx do nejnovjěších 77.xx a nechce běhat. S některými ještě ve 32bit, ale většinou vůbec. Jede SW v okně :-( Zkoušel jsem už leccos...

blbne to ale jen v UT, třeba Undying (tentýž engine) běhá korektně (s většinou driverů a pokud po nich nechci FSAA)
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
DOC_ZENITH/XAN
Senior member
Příspěvky: 1922
Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
Bydliště: Praha - Hloubětín

Příspěvek od DOC_ZENITH/XAN »

No neni to v tvym UT? Tohle provozuju deno deně. Pokaždý, když mi V5 začne blbnout z moc přetaktovanýho AGP a já musim zjistit, jestli je to grafikou, nebo CPU. Je to win98se. Drivery? Jdou všechny, co jsem viděl(Nejčastěji jedu na upravených MSI 41.07). Ty dobový maj všude o dost větší fps, ale lag myši, takže s nima nehraju. Verze UT je 457(hold neoficiální, to už jsem celej já) a pak taky jedno z prvních dem v348. většinou to probíhá v 1024x768 16bit. DX je 9.0C. Vždy bezproblémů.
Testováno na:
Inno Gf2 Ti 64mb (neměla ani špatnej obraz)
Msi Gf2 Mx400 64mb 128bit (Lepší 2d výstup jsem dodnes neviděl)
Noname Gf2 Mx400 64mb 64bit (fuj)
Noname Gf2 Mx400 64mb 128bit (Volt mod na jádro OC= 325mhz :twisted:)
ST labs Gf2 Mx400 32mb 128bit
Inno Gf2 Mx400 PCI 32mb 128bit (katastrofa, obraz hnus, výkon menší, než 64bit AGP)
TnT2 M64 32mb. (Komplet rozjetej obraz, byla zadarmo, na testy ale dobrá)

A všechny karty v pohodě.
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

já mám patch 451, když jsem ho stahoval, byl myslím poslední oficiální... mohl bys mi ten tvůj poslat?
Naposledy upravil(a) no-X dne úte říj 28, 2008 2:57 pm, celkem upraveno 1 x.
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
DOC_ZENITH/XAN
Senior member
Příspěvky: 1922
Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
Bydliště: Praha - Hloubětín

Příspěvek od DOC_ZENITH/XAN »

Sakra, sry, já se překouk. Je to 451. ale poslední oficiální byl stejně 436. :idea:
Ale to by ti stejně nepomohlo. 451 řeší jen něakou sítovinu a zabezpečení.
440, s tím se trošku zlepšila rychlost nabíhání 436 u mě vyřešil chyby Z-bufferu ala Nvidia v 32bit pod D3D i OpenGL.
Ještě jednou SRY. :oops:
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

Vždyť se nic neděje :-) Teď jsem to řešil i s Renem po ICQ a vypadá to, že je problém u mě. A dělaj to jen nVidie, to je jak naschvál :-( Takže asi zkusím přeinstalovat UT a budu se modlit, aby to pomohlo...
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

Už jsem na to přišel :D

Mám nastavený (kvůli testování karet) parametry pro D3D podle doporučení 3DCenter a problém je položka 32bit Z-buffer, kterou si každá verze hry (s každým patchem) vykládá jinak. Původní verze položku zřejmě ignoruje pokud karta při daném nastavení (nebo vůbec) nepodporuje 32bit Z-buffer. Patch 436 se zřejmě 32bit Z-buffer snaží nějak vynutit, takže pokud ho karta nepodporuje, je rozpadlý obraz. S patchem 451 při nastavení 32bit Z-b. hra funguje jen když ho karta podporuje a pokud ne, jede softwarově. Teda alespoň takhle se to chová na nVidiích; s většinou ostatních grafických karet to jede...
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
Ladis
Příspěvky: 138
Registrován: sob bře 12, 2005 6:48 pm
Bydliště: u Prahy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ladis »

no-X píše:problém je položka 32bit Z-buffer, kterou si každá verze hry (s každým patchem) vykládá jinak...
Ale ale ale - GF 2 MX vubec 32bit z-buffer nepodporuje! Ma jen 16b a 24b a podle verze driveru, patche UT a konstelaci hvezd ovladace pri pozadavku na 32b zvoli 24, 16 nebo "rozpadly obraz" :wink: BTW chyby v obraze jsem mel s 32b z-bufferem i na ATI Rage128 Pro, takze ve svych hrach volim jen mezi 24b pro truecolor a 16b pro hicolor graf. mody (na beznych grafikach nelze nastavit hloubka z-buf vetsi nez hloubka color-bufferu, takze v OGL nastavi 16b v hicolor i pri pozadavku na 24b a v linuxu mi nedovoli inicializovat OGL pro kombinaci 16b color-buf + 24b z-buf).
Barebone PC Asus Pundit-R350, Celeron D 2.26 GHz, 512 MB RAM, ATI Radeon 9100 IGP, 160 GB HDD, ctecka karet, PCMCIA, Acer AL1716 DVI+VGA 17" 1280x1024 LCD, 3DMark2001SE (1024x768x32): 2329 b
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

vždyť já netvrdil že by měla :-) právě naopak mě udivuje, že drivery ostatních výrobců se s tím dokázaly poprat (zřejmě přepnout na 16/24bit), kdežto drivery nV ne, resp. některé verze driverů ano (při 32bit renderingu), jiné ne :?
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
DOC_ZENITH/XAN
Senior member
Příspěvky: 1922
Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
Bydliště: Praha - Hloubětín

Příspěvek od DOC_ZENITH/XAN »

U mě se s tim poperou všechny. ono taky záleží na verzi té D3D knihovny v UT, ta se taky upgraduje.
Odpovědět