Unreal Tournament @ nVidia
- no-X
- Administrátor
- Příspěvky: 6912
- Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Unreal Tournament @ nVidia
Má někdo z vás možnost vyuzkoušet UT ve Win98 na nějaké z těhle karet: TNT2/GF256/GFMX/GF2 ? Potřeboval bych vědět, jestli vám funguje jak má (= jestli běhá v D3D ve fullscreen)...
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
- no-X
- Administrátor
- Příspěvky: 6912
- Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
No, nejradši bych věděl:
- verze UT
- OS
- karta
- drivery
- DX
- jestli běhá v 16bit ve fullscreen
já jsem zkoušel TNT2, GF256 a GF2MX a drivery všechny (nebo téměř všechny) oficiální od 40.xx do nejnovjěších 77.xx a nechce běhat. S některými ještě ve 32bit, ale většinou vůbec. Jede SW v okně Zkoušel jsem už leccos...
blbne to ale jen v UT, třeba Undying (tentýž engine) běhá korektně (s většinou driverů a pokud po nich nechci FSAA)
- verze UT
- OS
- karta
- drivery
- DX
- jestli běhá v 16bit ve fullscreen
já jsem zkoušel TNT2, GF256 a GF2MX a drivery všechny (nebo téměř všechny) oficiální od 40.xx do nejnovjěších 77.xx a nechce běhat. S některými ještě ve 32bit, ale většinou vůbec. Jede SW v okně Zkoušel jsem už leccos...
blbne to ale jen v UT, třeba Undying (tentýž engine) běhá korektně (s většinou driverů a pokud po nich nechci FSAA)
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
- DOC_ZENITH/XAN
- Senior member
- Příspěvky: 1922
- Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
- Bydliště: Praha - Hloubětín
No neni to v tvym UT? Tohle provozuju deno deně. Pokaždý, když mi V5 začne blbnout z moc přetaktovanýho AGP a já musim zjistit, jestli je to grafikou, nebo CPU. Je to win98se. Drivery? Jdou všechny, co jsem viděl(Nejčastěji jedu na upravených MSI 41.07). Ty dobový maj všude o dost větší fps, ale lag myši, takže s nima nehraju. Verze UT je 457(hold neoficiální, to už jsem celej já) a pak taky jedno z prvních dem v348. většinou to probíhá v 1024x768 16bit. DX je 9.0C. Vždy bezproblémů.
Testováno na:
Inno Gf2 Ti 64mb (neměla ani špatnej obraz)
Msi Gf2 Mx400 64mb 128bit (Lepší 2d výstup jsem dodnes neviděl)
Noname Gf2 Mx400 64mb 64bit (fuj)
Noname Gf2 Mx400 64mb 128bit (Volt mod na jádro OC= 325mhz )
ST labs Gf2 Mx400 32mb 128bit
Inno Gf2 Mx400 PCI 32mb 128bit (katastrofa, obraz hnus, výkon menší, než 64bit AGP)
TnT2 M64 32mb. (Komplet rozjetej obraz, byla zadarmo, na testy ale dobrá)
A všechny karty v pohodě.
Testováno na:
Inno Gf2 Ti 64mb (neměla ani špatnej obraz)
Msi Gf2 Mx400 64mb 128bit (Lepší 2d výstup jsem dodnes neviděl)
Noname Gf2 Mx400 64mb 64bit (fuj)
Noname Gf2 Mx400 64mb 128bit (Volt mod na jádro OC= 325mhz )
ST labs Gf2 Mx400 32mb 128bit
Inno Gf2 Mx400 PCI 32mb 128bit (katastrofa, obraz hnus, výkon menší, než 64bit AGP)
TnT2 M64 32mb. (Komplet rozjetej obraz, byla zadarmo, na testy ale dobrá)
A všechny karty v pohodě.
- no-X
- Administrátor
- Příspěvky: 6912
- Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
já mám patch 451, když jsem ho stahoval, byl myslím poslední oficiální... mohl bys mi ten tvůj poslat?
Naposledy upravil(a) no-X dne úte říj 28, 2008 2:57 pm, celkem upraveno 1 x.
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
- DOC_ZENITH/XAN
- Senior member
- Příspěvky: 1922
- Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
- Bydliště: Praha - Hloubětín
- no-X
- Administrátor
- Příspěvky: 6912
- Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Vždyť se nic neděje Teď jsem to řešil i s Renem po ICQ a vypadá to, že je problém u mě. A dělaj to jen nVidie, to je jak naschvál Takže asi zkusím přeinstalovat UT a budu se modlit, aby to pomohlo...
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
- no-X
- Administrátor
- Příspěvky: 6912
- Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Už jsem na to přišel
Mám nastavený (kvůli testování karet) parametry pro D3D podle doporučení 3DCenter a problém je položka 32bit Z-buffer, kterou si každá verze hry (s každým patchem) vykládá jinak. Původní verze položku zřejmě ignoruje pokud karta při daném nastavení (nebo vůbec) nepodporuje 32bit Z-buffer. Patch 436 se zřejmě 32bit Z-buffer snaží nějak vynutit, takže pokud ho karta nepodporuje, je rozpadlý obraz. S patchem 451 při nastavení 32bit Z-b. hra funguje jen když ho karta podporuje a pokud ne, jede softwarově. Teda alespoň takhle se to chová na nVidiích; s většinou ostatních grafických karet to jede...
Mám nastavený (kvůli testování karet) parametry pro D3D podle doporučení 3DCenter a problém je položka 32bit Z-buffer, kterou si každá verze hry (s každým patchem) vykládá jinak. Původní verze položku zřejmě ignoruje pokud karta při daném nastavení (nebo vůbec) nepodporuje 32bit Z-buffer. Patch 436 se zřejmě 32bit Z-buffer snaží nějak vynutit, takže pokud ho karta nepodporuje, je rozpadlý obraz. S patchem 451 při nastavení 32bit Z-b. hra funguje jen když ho karta podporuje a pokud ne, jede softwarově. Teda alespoň takhle se to chová na nVidiích; s většinou ostatních grafických karet to jede...
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Ale ale ale - GF 2 MX vubec 32bit z-buffer nepodporuje! Ma jen 16b a 24b a podle verze driveru, patche UT a konstelaci hvezd ovladace pri pozadavku na 32b zvoli 24, 16 nebo "rozpadly obraz" BTW chyby v obraze jsem mel s 32b z-bufferem i na ATI Rage128 Pro, takze ve svych hrach volim jen mezi 24b pro truecolor a 16b pro hicolor graf. mody (na beznych grafikach nelze nastavit hloubka z-buf vetsi nez hloubka color-bufferu, takze v OGL nastavi 16b v hicolor i pri pozadavku na 24b a v linuxu mi nedovoli inicializovat OGL pro kombinaci 16b color-buf + 24b z-buf).no-X píše:problém je položka 32bit Z-buffer, kterou si každá verze hry (s každým patchem) vykládá jinak...
Barebone PC Asus Pundit-R350, Celeron D 2.26 GHz, 512 MB RAM, ATI Radeon 9100 IGP, 160 GB HDD, ctecka karet, PCMCIA, Acer AL1716 DVI+VGA 17" 1280x1024 LCD, 3DMark2001SE (1024x768x32): 2329 b
- no-X
- Administrátor
- Příspěvky: 6912
- Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
vždyť já netvrdil že by měla právě naopak mě udivuje, že drivery ostatních výrobců se s tím dokázaly poprat (zřejmě přepnout na 16/24bit), kdežto drivery nV ne, resp. některé verze driverů ano (při 32bit renderingu), jiné ne
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
- DOC_ZENITH/XAN
- Senior member
- Příspěvky: 1922
- Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
- Bydliště: Praha - Hloubětín