Retro test V5 6000
-
- Senior member
- Příspěvky: 638
- Registrován: úte črc 13, 2004 8:42 pm
- Bydliště: Bohumín
- Kontaktovat uživatele:
Retro test V5 6000
Pokud jste ještě neviděli, zkoukněte:
http://www.x86-secret.com/articles/dive ... 6kgb-1.htm
http://www.x86-secret.com/articles/dive ... 6kgb-1.htm
Compaq V3 3500 TV-out, V3 3500TV, V3 3500 TVFM NTSC, Powercolor Evilking 3 (V3 3000 AGP),Powercolor Evilking 3 TVOUT(V3 3000 AGP), 3 x V3 3000 AGP, V3 3000 AGP retail,V3 3000 PCI SGRAM, V3 3000 PCI SDRAM, V3 2000 AGP (MADE IN CHINA), V3 2000 AGP, V3 2000 PCI SGRAM, V3 2000 PCI SDRAM, Compaq V3 1000, Gateway V3 1000 Bonestel, STB Velocity 100, JoyTech - Apollo (Banshee16MB AGP), Skywell Voodoo 1
- swarm
- debílek nahoněnej
- Příspěvky: 1189
- Registrován: čtv úno 10, 2005 11:10 am
- Bydliště: Praha (vesnice 30km od ní)
- Kontaktovat uživatele:
Mno já si myslim, že by to tu 3Dfx už nijak výkonem nezáchranilo. Stejně jsou zajímavé ty údaje, jako je třeba rychlost vertex osvětlení atd. Je vidět, jak to T&L v těhle extrémních případech fakt pomáhá i na o tolik rychlejším a novějším procesoru.-HoNY- píše:Pěkný i ta historie, podle mé nebyla ideálni ta testovací sestava, chtelo by to nejakou lepsí desku s KT333 co dá víc FSB a AXP-M tak na 2400MHz a 1GB TCCD 2-2-2-5
Diagon Swarm - Můj NOVÝ "NOTEBOOK" blog [WWW]
Je těžké být debilem, konkurence je příliš velká.
14" Lenovo ThinkPad T400 - Core2 Duo T9900 3,1GHz, 8GB DDR3, 300GB Intel 320 SSD, WWAN, 1440x900 LED + Advanced Mini-dock + ThinkPad UltraNAV USB Keyboard + 2x 24" LCD
Je těžké být debilem, konkurence je příliš velká.
14" Lenovo ThinkPad T400 - Core2 Duo T9900 3,1GHz, 8GB DDR3, 300GB Intel 320 SSD, WWAN, 1440x900 LED + Advanced Mini-dock + ThinkPad UltraNAV USB Keyboard + 2x 24" LCD
- ps47
- Moderátor
- Příspěvky: 8166
- Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
- Bydliště: SK,BA
- Kontaktovat uživatele:
..musime si ale pripomenut ze testoval 3dmark,quake3 a doom3.zaujimavy vyber,vsetko tituly plne kompatibilne s 3dfx .hodnota takehoto testu je asi tak minus 5. keby radsej otestil zo desat realnych hier (ten q3 mu neberiem,ale to je zalostne malo.nad 3dmarkom sa da prizmurit oko,ale testovat doom3 je zhovadilost),casovo tak od roku 1998 povedzme do 2002,hned by to bolo o niecom inom (videl si tu recenziu v5 vs gf2gts na papadoc.net? tam su realne vysledky )..
- swarm
- debílek nahoněnej
- Příspěvky: 1189
- Registrován: čtv úno 10, 2005 11:10 am
- Bydliště: Praha (vesnice 30km od ní)
- Kontaktovat uživatele:
Nesouhlasim. Pokud člověk tomu rozumí a ví, co hledá, tak i tyhle testy mají svou informační hodnotu. To nad čím jsem se třeba já pozastavoval, je ten výkon T&L jednotky. Jeden by myslel, že takový procesor, který je naprosto neúměrný době, kdy ty karty vyšly by jí už mohl převálcovat. Jestli tam někde byly testy i na Doom3, tak jsem je nejšpíš přeskočil, protože to testovat je imho úplně k ničemu (zvlášť když jedna karta bude muset pracovat s DOT3 a druhá se tomu vyhne).ps47 píše:..musime si ale pripomenut ze testoval 3dmark,quake3 a doom3.zaujimavy vyber,vsetko tituly plne kompatibilne s 3dfx .hodnota takehoto testu je asi tak minus 5...
Diagon Swarm - Můj NOVÝ "NOTEBOOK" blog [WWW]
Je těžké být debilem, konkurence je příliš velká.
14" Lenovo ThinkPad T400 - Core2 Duo T9900 3,1GHz, 8GB DDR3, 300GB Intel 320 SSD, WWAN, 1440x900 LED + Advanced Mini-dock + ThinkPad UltraNAV USB Keyboard + 2x 24" LCD
Je těžké být debilem, konkurence je příliš velká.
14" Lenovo ThinkPad T400 - Core2 Duo T9900 3,1GHz, 8GB DDR3, 300GB Intel 320 SSD, WWAN, 1440x900 LED + Advanced Mini-dock + ThinkPad UltraNAV USB Keyboard + 2x 24" LCD
- no-X
- Administrátor
- Příspěvky: 6912
- Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Brzdi Jedna věc je TnL a druhá věc je optimalizace pro jednoho výrobce. Jestli chceš srovnání s TnL a bez TnL, zkus tohle:
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
- DOC_ZENITH/XAN
- Senior member
- Příspěvky: 1922
- Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
- Bydliště: Praha - Hloubětín
- no-X
- Administrátor
- Příspěvky: 6912
- Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
O GeForce 3 nemluvě - to je dobře, ta totiž s 3Dfx nemá nic společnýho, vyšla víc než čtvrt roku po krachu 3Dfx.
Btw. podle teoretických parametrů je výkon TnL jednotky GF2 max. o 70% vyšší, než na GF256...
Btw. podle teoretických parametrů je výkon TnL jednotky GF2 max. o 70% vyšší, než na GF256...
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Presne tak. A GF 256 byl taky urcen pro tehdejsi (pomalejsi) procesory (ne P4 3.2 GHz ), takze tam HW T&L urcite taky fps pomahalo.XAN píše:No-X ale uvědom si, že ty srovnáváš Gf256. TnL Geforce2 je 3x výkonější, než 256. Geforce 3 nemluvě.
Barebone PC Asus Pundit-R350, Celeron D 2.26 GHz, 512 MB RAM, ATI Radeon 9100 IGP, 160 GB HDD, ctecka karet, PCMCIA, Acer AL1716 DVI+VGA 17" 1280x1024 LCD, 3DMark2001SE (1024x768x32): 2329 b
- no-X
- Administrátor
- Příspěvky: 6912
- Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Bohužel sám GF256 nemám, ale na Radeon 256 (který má TnL teoreticky rychlejší, než GF2) se to projevuje podobně i na AXP2000+. Asi časem udělám nějaké samostatné testy +TnL/-TnLLadis píše:Presne tak. A GF 256 byl taky urcen pro tehdejsi (pomalejsi) procesory (ne P4 3.2 GHz ), takze tam HW T&L urcite taky fps pomahalo.XAN píše:No-X ale uvědom si, že ty srovnáváš Gf256. TnL Geforce2 je 3x výkonější, než 256. Geforce 3 nemluvě.
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
- no-X
- Administrátor
- Příspěvky: 6912
- Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
To jen potvrzuje, že je to správně 3DMark 2000/2001 byl čistě "na objednávku" nVidie, takže se není čemu divit, že to takhle vychází.
3DMark 2000
4500: 3400 bodů
5500: 4900 bodů
3DMark 2001:
4500: 1500 bodů
5500: 2000 bodů
(přibližný výsledky)
3DMark 2000
4500: 3400 bodů
5500: 4900 bodů
3DMark 2001:
4500: 1500 bodů
5500: 2000 bodů
(přibližný výsledky)
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
A to bych já zase nesouhlasil. 3Dmark byl na objednávku doby. První, kdo TaL ohlásil, byla holt nVidie, tak se to na ní shazuje. Kdyby přišla první Ati nebo Matrox bylo by to na ní.no-X píše:To jen potvrzuje, že je to správně 3DMark 2000/2001 byl čistě "na objednávku" nVidie, takže se není čemu divit, že to takhle vychází.
no machine
-
- VIP
- Příspěvky: 641
- Registrován: stř čer 02, 2004 10:43 am
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
nVidia možná byla první, co to ohlásila, ale Voodoo2 spolu s TaL vyšla mnohem dřív než GeForce 256.
Někdy mi připadá, že NV nemá tým vývojářů, ale tým perfektních obšlehávačů cizích technologií. (Multitexturing, FSAA, atd atd....)
Někdy mi připadá, že NV nemá tým vývojářů, ale tým perfektních obšlehávačů cizích technologií. (Multitexturing, FSAA, atd atd....)
ASUS P4T533-C, Pentium4 3,06 Ghz Northwood@3450 Mhz, 2048 MB Rimm, Radeon X1950 Pro, SB Live.
*3dfx Voodoo Banshee (powercolor)*
*3dfx Voodoo 2 SLI (powercolor)*
*3dfx Voodoo 3 3500TV*
*3dfx Voodoo 4 4500 AGP*
*3dfx Voodoo 5 5500 AGP*
*3dfx Voodoo Banshee (powercolor)*
*3dfx Voodoo 2 SLI (powercolor)*
*3dfx Voodoo 3 3500TV*
*3dfx Voodoo 4 4500 AGP*
*3dfx Voodoo 5 5500 AGP*
- no-X
- Administrátor
- Příspěvky: 6912
- Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
bohužel se pleteš3dfx.fun píše:A to bych já zase nesouhlasil. 3Dmark byl na objednávku doby. První, kdo TaL ohlásil, byla holt nVidie, tak se to na ní shazuje. Kdyby přišla první Ati nebo Matrox bylo by to na ní.no-X píše:To jen potvrzuje, že je to správně 3DMark 2000/2001 byl čistě "na objednávku" nVidie, takže se není čemu divit, že to takhle vychází.
3DMark 2000:
zakládá na TL - proč používá TL a ne 32bit rendering, když 32bit rendering se začal používat výrazně dřív? Jednoduchá odpověď: nVidia tehdy jako jediná podporovala TL, ale zároveň měla nejpomalejší 32bit rendering (tím myslím poměr rychlosti mezi 16bit/32bit), takže by nedopadala dobře.
3DMark 2001:
jako DX8 benchmark uzavírá skóre ze 7 testů, z nichž pouze jeden využívá DX8 pixel shader a to ještě jen v záběru, který se objeví na pár vteřin. Ještě budiž, ale proč tento "DX8 test" ve skóre neohodnotí ani podporu env. bump-mappingu, kterej byl popsanej už ve specifikacích DX6 a EMBM je zařazen pouze jako samostatný test, jehož výsledek se do skóre nezapočítává? Vždyť tehdy už existovalo skoro 30 her, které EMBM podporovaly... odpověď je jenoduchá, nVidia EMBM nepodporuje ani na GF4MX a snížilo by jí to skóre
docela síla je i 3DMark 2001 SE, kterej si říká DX8.1 benchmark, ale v jehož skóre se nijak podpora DX8.1 (PS1.4) nepromítne, protože v žádným z herních testů není PS1.4 použitej Proč? Protože by se třeba R8500 mohla jevit jako rychlešjí, než GF4TI, který maj jen PS1.3 a to co R8500 zvládne za jeden cyklus trvá GF4TI dva cykly.
Pokud jsou nějaký 3Dmarky alespoň po teoretický stránce špetku objektivní, tak to jsou 3DMark99, 2003 a 2005.
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
-
- Příspěvky: 6
- Registrován: ned črc 24, 2005 12:05 am
- Bydliště: Bratislava