Sem nahadzujte zaujímavé imagy
Moderátor: Moderátoři
kompletná zbierka toho, čo nahodil Vykupitel na začiatku tohto topicu -> http://iwellius.soundingboard.de/aalchemy2/
- no-X
- Administrátor
- Příspěvky: 6912
- Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
vidím dobře? na dvou kompech falconfly, na jednom dodgegarage a na dalším... hmm... netuším, z dálky to trochu připomíná vulpinegl, ale to asi nebude ono, spíš nějaká hra...
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
- Opty
- Linux user
- Příspěvky: 1070
- Registrován: pon dub 18, 2005 9:20 am
- Bydliště: OL
- Kontaktovat uživatele:
nevim jestli to tu nahodou uz nebylo nechce se mi to prochazet kdyz tak del
http://www.overclockers.com.au/images/3dfxv59000agp.jpg
http://www.overclockers.com.au/images/3dfxv59000agp.jpg
Signature still in development... GPU/VPU collection: 3Dfx Voodoo2 PCI: 2x Diamond Monster in SLI (a.k.a. Megamonster), Creative 3D Blaster, A-Trend | 3Dfx Voodoo3 2000 PCI | 3Dfx Voodoo5 5500 PCI (single board SLI) | 3Dfx VoodooTV FM | ASUS Radeon X850XT (PE capable) | ATI 3D Rage IIC PCI | 2x Intel i810 (on-board) AGP | Jetway Radeon 9550XT AGP | nVidia Riva TNT2 M64 PCI | Quantum3D Obsidian X-24 PCI (single-slot Voodoo2 SLI) | Sapphire Radeon X550 PEG | SiS 6326 PCI | Trident TVGA8900 ISA
-
- VIP
- Příspěvky: 641
- Registrován: stř čer 02, 2004 10:43 am
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
To je ale krásná grafika. Tak ukrutně brutální fillrate nemá ani GF 7800 GTX Na tom musí běhat UT2004 v 2048x1536 jak po másle.
ASUS P4T533-C, Pentium4 3,06 Ghz Northwood@3450 Mhz, 2048 MB Rimm, Radeon X1950 Pro, SB Live.
*3dfx Voodoo Banshee (powercolor)*
*3dfx Voodoo 2 SLI (powercolor)*
*3dfx Voodoo 3 3500TV*
*3dfx Voodoo 4 4500 AGP*
*3dfx Voodoo 5 5500 AGP*
*3dfx Voodoo Banshee (powercolor)*
*3dfx Voodoo 2 SLI (powercolor)*
*3dfx Voodoo 3 3500TV*
*3dfx Voodoo 4 4500 AGP*
*3dfx Voodoo 5 5500 AGP*
- DOC_ZENITH/XAN
- Senior member
- Příspěvky: 1922
- Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
- Bydliště: Praha - Hloubětín
EE, to nikdy. Toho na VSA100 limituje geometrie. Fillrate, už tam moc nerozhoduje, na nižších rozlišeních a detailech nerozeznáš V3,V4,V5, ani 6k.
Něaký levely jdou naprosto skvěle, jiný, hlavně ty velký jsou téměř nehratelný. Záleží jen, z kolika výsledných polygonů se skládaj. Takováhle masivní karta by toho zase tolik nepřinesla, nezapomeň, že má jen teoretické maximum 32mb pro textury(v praxi je to míň) Takže ani ty max. detaily by si neměl. Takže by přinesla jen prakticky neomezený rozlišení a dost hustej FSAA prakticky bez ztráty výkonu.
Něaký levely jdou naprosto skvěle, jiný, hlavně ty velký jsou téměř nehratelný. Záleží jen, z kolika výsledných polygonů se skládaj. Takováhle masivní karta by toho zase tolik nepřinesla, nezapomeň, že má jen teoretické maximum 32mb pro textury(v praxi je to míň) Takže ani ty max. detaily by si neměl. Takže by přinesla jen prakticky neomezený rozlišení a dost hustej FSAA prakticky bez ztráty výkonu.
- no-X
- Administrátor
- Příspěvky: 6912
- Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
může mít klidně 64MB/čipXAN píše:EE, to nikdy. Toho na VSA100 limituje geometrie. Fillrate, už tam moc nerozhoduje, na nižších rozlišeních a detailech nerozeznáš V3,V4,V5, ani 6k.
Něaký levely jdou naprosto skvěle, jiný, hlavně ty velký jsou téměř nehratelný. Záleží jen, z kolika výsledných polygonů se skládaj. Takováhle masivní karta by toho zase tolik nepřinesla, nezapomeň, že má jen teoretické maximum 32mb pro textury(v praxi je to míň) Takže ani ty max. detaily by si neměl. Takže by přinesla jen prakticky neomezený rozlišení a dost hustej FSAA prakticky bez ztráty výkonu.
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz