Voodoo3 + Anisotropic Filtering

Jakákoli problematika co se týká Voodoo 3 čí Velocity 100/200

Moderátor: ps47

Odpovědět
DiMaggio
Příspěvky: 3
Registrován: stř kvě 18, 2005 6:28 pm
Kontaktovat uživatele:

Voodoo3 + Anisotropic Filtering

Příspěvek od DiMaggio »

Da sa nejako zapnut Anisotropic Filtering na Voodoo3? Ak ano tak ake popripade ako ovladace na to potrebujem...
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8166
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

ziadna sanca.voodoo3 podporuje bilinear,finito.niektore ovladace to ponukali,ale je to 100% fake..
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

ps47: ještě taky trilinear ;-)

DiMaggio: jinak má ps47 pravdu. Sice v tý době leckerý výrobce ve specifikacích uváděl podporu aniza, ale stejně to nakonec v ovladačích nebylo. Takže anizo je obvykle v rozumné podobě k dispozici až na DX7 kartách.
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
DiMaggio
Příspěvky: 3
Registrován: stř kvě 18, 2005 6:28 pm
Kontaktovat uživatele:

Hope

Příspěvek od DiMaggio »

Ale predsa aaspon mi poslite link na tie ovladaca nech je sranda...
A co trilinear ako ho mam v ovladacoch zapnut? Lebo v "viewtopic.php?t=688" No-X spomina za by to mohol byt problem aspon tak som to pochopil...
Naposledy upravil(a) DiMaggio dne stř črc 13, 2005 11:29 pm, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8166
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

no-X: urcite? v ziadnej hre mi to nejelo..

co sa tyka toho ovladaca,ak rad preinstalovavas windows tak ti v dalsom poste dam link.
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

Určitě, je to i ve specs. Možná ta hra nesmí zároveň používat multitexturing, detail textures ani projected textrues, aby ty dvě TMU mohly jet na trilinear a nic jinýho je nevytěžovalo, ale trilineární filtraci umí každá karta, co má dvě TMU (tedy i Voodoo2). Pokud zvládá multitexturing, musí zvládat i trilinear, z určitého hlediska je to totéž :-)

Zkus si projet 3DMark99, tak jsou na to testy. Měl by být vidět rozdíl. Až budu V3 testovat, mrknu na to.
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8166
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

aha.a hier kt ponukaju trilinear a zaroven nevyzaduju multitexturing asi nieje privela,vsakze?

nemyslim ze by niektory driver umoznoval zapnutie trilinear v 3dfx tools,musi to podporovat prislusna hra.

edit: bleskovy test q3 arena na vodooo2 SLI potvrdil nefunkcnost trilinear filteringu.hmmm..skusim ten 3dmark..(mimochodom,mipmap dithering vubec nevypada spatne :D )
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Odpovědět