Radeon a refresh

Obecně o problematice zobrazování 3D ;-)

Moderátoři: ps47, swarm

Odpovědět
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8167
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Radeon a refresh

Příspěvek od ps47 »

trocha OT,co uz clovek narobi :roll:
uz ma dozieraju problemy s reforce,takze hladam tweaker na radeon kt splna nasledujuce kriteria:
-umi nastavit (force) refresh pre vsetky rozlisenia (pre kazde jednotlivo)
-nebezi v pozadi :wink:

napady..?
Naposledy upravil(a) ps47 dne stř črc 06, 2005 4:08 pm, celkem upraveno 1 x.
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

To se přeci dá nastavit v ovládacím panelu grafiky ;-)
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8167
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

zle som sa vyjadril.myslel som pre kazde rozlisenie jednotlivo,napr pre 800*600 100Hz,pre 1024*768 85Hz atd,a to bohuzel ati control panel neumi :( (mozes tam dat natvrdo jeden refresh pre vsetky rozlisenia,to ale spusobi ze vyssie rozlisenia nebudu fungovat,pretoze sa nastavi vecsi refresh ako monitor zvlada)..
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

Mě to funguje korektně... dám třeba 85Hz, takže mám 85Hz pro všechny od 1024*768 až po 1280*1024 a 1600*1200 mi jede v maximálním, které zvádá monitor (t.j. 75Hz - mám sedmnáctku). Máš povolené DDC?
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
DOC_ZENITH/XAN
Senior member
Příspěvky: 1922
Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
Bydliště: Praha - Hloubětín

Příspěvek od DOC_ZENITH/XAN »

No mě to taky jede ok. Dnešní drivery by měly už nechat tu refresch, co je pro dané rozlišení nastavená ve win. Problém může bejt v OpenGL. Já používám NGO ATI optimized driver v1.5.6. a bez problémů. Pak můžeš zkusit v ATI tray tools ten Refresch lock a naházíš si do něj ty rozlišení, co potřebuješ. Jestli to bude furt blbnout, doporučuju reinstalovat driver a zbavit se jinejch utilitek na refresch.
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8167
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

problem je v tom ze potrebujem pouzivat ruzne refreshe pre ruzne rozlisenia (teraz sa mi huba krivi ale kiez by to mala ati riesene tak ako nvidia-pekne zalozka s vsetkymi rozliseniami a refreshami).tray tools funguju pekne,ale musia bezat v pozadi,co uprimne neznasam.radlinker je skvely,ale refreshe sa s nim menit nedaju.reforce sice splna obe podmienky,ale niektore hry sa s nim ani nespustia (HL2, halo, battlefield2, zrejme aj dalsie)..ktoreze upravene ovladace to pouzivas?
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

NV to sice má pořešený hezky, ale v mnoha verzích driverů to degraduje výkon :roll:
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
Ren
VIP
Příspěvky: 2824
Registrován: pát srp 13, 2004 10:54 am

Příspěvek od Ren »

no-X> V mnoha? Slysel jsem o jedne a to to jeste byla zprava jen z nejakeho fora, nevim, jestli se potvrdila nebo ne.
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

jj, bylo jich víc. Neřeknu ti přesně (kdybys opravdu chtěl, tak dohledám), ale nepsalo se na to jen na jednom fóru, ale prakticky všude. V Čechách třeba na oc. Byla tím postižena série driverů postavená na jednom modelu, v pozdějších verzích byl z tohoto důvodu panel s nastavením refreshe odstraněn. Jak, kdy a jestli to nVidia vyřešila jsem nikde nenašel, ale předpokládám, že už to funguje.
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
DOC_ZENITH/XAN
Senior member
Příspěvky: 1922
Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
Bydliště: Praha - Hloubětín

Příspěvek od DOC_ZENITH/XAN »

To Ps47: Jestli ses ptal mě na ten driver, tak už jsem to napsal. Je to:

NGO ATI optimized driver v1.5.6.

Nevím, co k němu víct říct. Tobě to ale asi vyhovovat nebude, protože hlavní rozdíly jsou v tom, že v sobě už obsahuje Ati Tray tools a taky něakej OpenGl switcher, kvůli kompaktibilitě se staršími hrami a další prkotiny, ale stejně to poběží na pozadí. Proč ti to vlastně vadí? Bere to 0.0001% výkonu CPU a přesně 3868Kb RAM, to se ti zdá moc?
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8167
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

..ja som nikdy netvrdil ze som uplne normalny :twisted:
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Odpovědět