Halflife2

Sem postujte otázky ke hrám, screeny atd

Moderátoři: ps47, Doom

Taskr
VIP
Příspěvky: 641
Registrován: stř čer 02, 2004 10:43 am
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Taskr »

Když už jsme u této problematiky, využívá VSA-100 své možnosti nanášet textury ne jenom čtvercové, ale i obdelníkové?
Vím, že to v jednom časáku z roku 2000 (PC chip) dávali jako velké plus, oproti konkurenci. Díky za vysvětlení.
ASUS P4T533-C, Pentium4 3,06 Ghz Northwood@3450 Mhz, 2048 MB Rimm, Radeon X1950 Pro, SB Live.
*3dfx Voodoo Banshee (powercolor)*
*3dfx Voodoo 2 SLI (powercolor)*
*3dfx Voodoo 3 3500TV*
*3dfx Voodoo 4 4500 AGP*
*3dfx Voodoo 5 5500 AGP*
Doom
Moderátor
Příspěvky: 105
Registrován: úte zář 14, 2004 8:56 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Doom »

V jakym formatu sou u toho HL2 ulozene textury?
treba by je slo reskalovat externe
???
Athlon 650; 128MB RAM; 8gb SCSI HDD; Voodoo 5 5500 AGP
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8167
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

mozne to asi je,ale neporadim,toto je mimo moje znalosti.som si ale takmer isty ze by to islo spravnym console commandom,problem je v tom,ze (ako vzdy) ho nikto nepozna,a komplet list sa neda zohnat.xichti z steampowered fora vedia iba poslat cloveka do teplych krajin ak ma problemy s cd-key,ale spytaj sa ich nieco co je trocha viac technicky zamerane a nikto sa ani neozve (nanajvys hluposti stylu "a na co to chces") :roll: .hmm..ked do HL2 konzoly vlozis lubovolne pismeno,vypise to vsetky commandy kt sa nim zacinaju,takto by sa asi dalo prebrat vsetkymi commandmi.mrknem sa na to.

edit: tu je ten list,je sice velky,ale rozhodne nie kompletny.zatial nic zaujimave..

edit2: tak ak ma niekto technicke otazky ohladne HL2,tak sa treba pozret sem.zaujimave je tiez toto..

edit3: takze potvrdene,HL2 pri "LOW" pouziva textury 256*256,takze zdroj toho bordelu sa musi hladat inde..

edit4: nieje to ani 16-bit,na radeone to v 16-bit bezi bez problemov..

edit5: tipujem to na texture compression.asi je z nejakych zahadnych duvodov aktivovana (teraz ma napada,hitman3 vyzeral podobne po zapnuti dxtc na voodoo3-cierny sajrajt),takze mat_compressedtextures 0 by to malo riesit.uvidime..
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Doom
Moderátor
Příspěvky: 105
Registrován: úte zář 14, 2004 8:56 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Doom »

no celem bych veril ze to je jenom spatnym nastavenim tech textur(nebo mipmapovani)
tenhle problem sem mel trebas u Gorky Zero a vpadalo to celkem dost podobne, jenze nato by to chtelo urobit naky DX wraper a vyzkusat to
Athlon 650; 128MB RAM; 8gb SCSI HDD; Voodoo 5 5500 AGP
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8167
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

no myslim ze pohrat sa s commandmi na zaciatok postaci.hovoriac o wrapperoch,ako na tom je oglx? :D
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Doom
Moderátor
Příspěvky: 105
Registrován: úte zář 14, 2004 8:56 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Doom »

no oglx je natom dost spatne
bohuzel sem nepoucitelnej a nezalohuju
prvne mi kleknul disk; prisel sem o cast zdrojaku ale este se to dalo;
sehnal sem si novej 160gb pretahnul to co zbylo, ale bohuzel po 5 dnech kleknul taky a to natvrdo

takze mi zbola akorat CDzaloha COD patche kterej obsahuje myslim verzi OGLX 0.4

v nejblizsi dobe se to pokusim testnout a kdyz to bude OK tak to dam ke stazeni;;
COD je s OGLX 0.4 snad plne hratelny akorat je tam problem s podkladem pod pisma( neni pruhledny) to by se sice dalo fixnout ale bohuzel nemam tedka moc casu(prisel sem o dost kodu k ostatnim projektum tak se to snazim dohnat)
Athlon 650; 128MB RAM; 8gb SCSI HDD; Voodoo 5 5500 AGP
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8167
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

no fajn.rozmyslal som ci ta nepoziadat aby si mi poslat poslednu betu na par testov (vtedy ked si nahodil ten posledny COD screenshot),mal som to spravit,teraz by som ti to mohol poslat.zivot je proste obcas svine :(
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8167
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

skusal som este HL2 na voodoo3,napadlo ma pozriet sa do konzoly,a vyzera to tak ze voodoo3 nepodporuje spravny format textur (ShaderAPIDX8::CreateD3DTexture: Invalid color format!),takze pokial sa neda zmenit,voodoo3 je mimo hru..
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Doom
Moderátor
Příspěvky: 105
Registrován: úte zář 14, 2004 8:56 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Doom »

hmm chtelo by to ten DX wraper ; to by se pak dalo rozjet vela her
nechcete se dotoho nekdo pustit ?
Athlon 650; 128MB RAM; 8gb SCSI HDD; Voodoo 5 5500 AGP
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8167
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

no,chut by aj bola,ale vedomosti ziadne :roll:
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Doom
Moderátor
Příspěvky: 105
Registrován: úte zář 14, 2004 8:56 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Doom »

prave ja DX taky ee
Athlon 650; 128MB RAM; 8gb SCSI HDD; Voodoo 5 5500 AGP
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8167
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

na zaver este jeden link s par velmi pekne vyzerajucimi varmi pre HL2.ked konecne stabilne rozbehnem v4pci,urcite ich par vyskusam..
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8167
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

tak v4 PCI mi uz bezi,hral som chvilu HL2 demo.ten prvy level (trainstation) bol uplne v pohode,pod 20FPS to islo asi tak dvakrat,ale ten druhy (ravenholm) to bolo strasne,vecsinou tak 5FPS,vnutri tak 15..
a este jeden zaujimavy poznatok: HL2 bude robit problemy (spusti sa len v okne),pokial mate refresh nastaveny cez Reforce.a Halo sa ani nespusti..
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8167
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

..vyskusal som voodoo4PCI v athlone64 3000 (SFFT A29),na moje prekvapenie je to voci klasickej xp 3000-ke dost velky rozdiel-miestami az dvojnasobny framerate.este musim vyskusat ci to nieje ovladacom (na xp 3000 som mal myslim len alpha28)..
Naposledy upravil(a) ps47 dne stř lis 02, 2005 8:31 pm, celkem upraveno 1 x.
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
RADEONX800
Příspěvky: 16
Registrován: čtv úno 24, 2005 10:42 pm

Příspěvek od RADEONX800 »

ja sem halfa hral na KYRU 2 nic moc frame rate ale kdyz se v ovladacich zapne emulace T&L tak zacnou blbnout nejaky textury ale FRAME RATE DE HODE NA HORU JE TO PEKNE POZNAT schvalne kdo mate kyro 2 tak to zkuste :wink:
KYRO 2
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8167
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

..zlepil som dokopy taky malicky mod (z velkej casti som to obslehol z Real Weapons 4.0 modu,ja som len upravil par veci,odstranil zbytocnosti a pridal readme kt umozni mod pouzit aj vlastnikovi,ehm,lidove verze HL2 :roll: ).

co to vlastne robi? realne zbrane maju spravnu velkost zasobnika a spravny nazov,hrac moze niest podstatne viac municie (co umozni,na rozdiel od puvodniho stavu,realne pouzitie niektorych zbrani,napr pulse rifle).proste odstranil som par veci kt ma na HL2 pekne stvali :D

enjoy :wink:

Obrázek
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8167
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

..upravena sila zbrani tak aby to bolo v sulade s HL1,tj kombajn vojak ide na dve rany brokovkou (resp jednu ked to ide pekne do hlavy),magnum zabija na jednu ranu ale treba dat headshot atp..celkovo si myslim ze sa mi podarilo dosiahnut "HL1 feeling" :wink: ..
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
wizzy
Quiz master
Příspěvky: 1729
Registrován: pon kvě 03, 2004 11:39 am
Bydliště: Jeseník
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od wizzy »

OK, jdu to vyzkoušet...
W.I.Z.Z.Y. : Wolframový Inteligentní Zabíjecí Záludný Yankee
Core2DUO E4300 (1.8@2.8GHz), Zalman CNPS7700-AlCu, Asus P5W-DH Deluxe, 3GB DDR2, 2x1TB WD Black, DVD-R/W LG GSA-H55L + GSA H12N, ATi HD4850, Thermalright HR-03GT, V2 12MB Dragon, HP LP2475w 24", SB X-Fi Fatal1ty, Leadtek Winfast PxDVR3200 H, Cambridge SW 5.1, Enermax Liberty ELT 500AWT a tak...
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8167
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

..este dve male upravy (samopal a rpg power up) :wink:

komplet upravy:

-pistolka: pridany spravny nazov,max municia je 18/180
-magnum: pridany spravny nazov,max municia je 6/36,znizeny damage na uroven HL1
-samopal: pridany spravny nazov,max municia je 40/360,znizeny damage na uroven HL1,max 10 nabojov do grenade launchera (namiesto troch)
-brokovka: pridany spravny nazov,max municia je 8/105,v zasobniku je 8 nabojov namiesto 6,znizeny damage na uroven HL1
-pulse rifle: max municia je 50/200,v zasobniku je 50 nabojov namiesto 30,max 5 unstable cores (predtym 3)
-RPG: zvyseny damage,max 5 nabojov (predtym 3)
-granaty: max 10,predtym 5

Obrázek
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Odpovědět